Gå til innhold

Forklaring på begynnelsen av Hitman Contracts?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer litt på i hvorfor Hitman - Contacts starter som det gjør?

Det starter jo i derre galehuset, som er slutten på Hitman - Codename 47.

Jeg har spillt igjennom hele Hitman Codename 47, men bare halve Hitman 2.

Hvordan sluttet egentlig Hitman 2? Hadde 2'ern ingen påvirkning på Contracts?

Endret av steina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet starter slik fordi Agent 47 tenker tilbake på sin kariere som leiemorder, og det faller da naturlig at det sterkeste minnet kommer først, dvs minnet der han drepte sin egen far, doktoren som klonet og laget han.

 

Hitman 2 (spoiler warning) slutter der det starter, i kirka. Agent 47 har lagt 2+2 sammen og fådt 4, og skjønner derfor hva som skjer, og hvor han finner sin venn, presten. Så han reiser til kirka, går berserk og dreper alle som er fiender, og forlater.

 

Du kan forvente deg flere oppdrag som du har spillet på Hitman 1 og 2, grunnen er at han tenker tilbake siden han er veldig såret.

Lenke til kommentar

Hitman Contracts var greit den men seriøst hva er vitsen å lage opptrag i Contracts fra de to tidligere spillene? Ja grafikken er oppdatert men faen heller jeg gav jo 399Kr for et spill som viste seg å inneholde få nye oppdrag men de fleste av oppdragene var fra de tidligere Hitman spillene! :thumbdown:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Må bare si meg enig der, med et navn som Hitman contracts, trodde jeg at det skulle være en god del, om ikke bare, nye oppdrag. Noen er det, men det var ikke det jeg hadde i tankene, må bare si jeg var skuffet over Hitman contracts. Trodde det skulle bli som Hitman Codename 47 og Hitman silent assasin, med masse nye oppdrag. Heldigvis ga jeg bare 188 spenn for spillet :p

Lenke til kommentar

helt enig med dere der. stusselig å kalle det en oppfølger..

Dessuten var musikken story og gameplay langt bedre i Hitman 2:SA enn i Contracts.. Den der flashback-storyen gav jo bare bruddstykker (naturlig nok med flashbacks) og fenget liksom aldri. I tillegg likte jeg dårlig at det var det langt opp til enda mindre frihet med tanke på oppdrag, da man ikke lengre kunne velge hvilke våpen man ville ta med seg.

Lenke til kommentar

Personelig syntes jeg at spille gleden forsvant i det at jeg ikke kan velge våpen ved mission start som i de 2 tidligere HM spillene. Det gjorde spillet mer åpent, om du vil være sillent assasin eller slakter. Om jeg vil kødde oppdraget helt til og slakte all, valgte jeg automat våpen og masse kuler, og gikk deretter grinnlaus på alle på brette og slakta dem som sto. Dette fikk jeg ikke tilgang til å gjøre i HMC siden du tenker tilbake til tidligere oppdrag, og derfor finner jeg HMC litt kjedeligere enn de 2 forige i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...