Gå til innhold

Richard Burns- erfaringer? Skjermkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noen specs for Burns:

 

MINIMUM REQUIRED SPECIFICATION:

1.6GHZ Processor

256MB System Ram

64MB Video Card (Card must support Pixel Shading)

At least 3.10GB HD space

DirectX compatible soundcard

 

RECOMMENDED SPECIFICATION:

2.6GHZ Processor

512MB System Ram

128MB Video Card (Card must support Pixel Shading)

At least 3.10GB HD space

Sound Blaster© Audigy 2 ZS

Logitech© Momo© Steering Wheel

 

Synes det lukter mye reklame av den siste linja, men det er et veldig bra ratt...

Lenke til kommentar
Her er noen specs for Burns:

 

MINIMUM REQUIRED SPECIFICATION:

1.6GHZ Processor

256MB System Ram

64MB Video Card (Card must support Pixel Shading)

At least 3.10GB HD space

DirectX compatible soundcard

 

RECOMMENDED SPECIFICATION:

2.6GHZ Processor

512MB System Ram

128MB Video Card (Card must support Pixel Shading)

At least 3.10GB HD space

Sound Blaster© Audigy 2 ZS

Logitech© Momo© Steering Wheel

 

Synes det lukter mye reklame av den siste linja, men det er et veldig bra ratt...

hehe.. Men man burde vel ha ratt og pedaler, ihvertfall pedaler? ellers blir det full gass og full brems hele tida.. :roll:

Lenke til kommentar

Ratt og pedaler gjør underverker for RBR.

Har prøvd det med tastatur og Logitech Driving Force Pro (egentlig for PS2, men funker fint til PC og).

 

Og ja, spillet er ikke enkelt, men etterhvert som man blir vant med de små marginene og hvor følsom bilen er på kontrollene, føles det unektelig godt å bare gi gass og nærmest fly gjennom skogen.

Lenke til kommentar

Bruker Driving Force til PS2 selv på RBR til pc og det fungerer. Men det er ikke mulig å gasse og bremse samtidig. For å få til dette må du ha f.eks. Momo rattet.

 

Jeg hadde xp2000 og Radeon 9600 og spillet gikk uten problemer.

 

Ellers må jeg bare tillegge at dette er verdens beste Rally-simulator og jeg får flashback fra når jeg kjørte ut av veien med ekte bil. hehe...

Lenke til kommentar
Ser det er kommet et rally spill som heter Richard Burns på markedet. Har noen erfaringer med dette??

Krever det et skikkelig skjermkort å drive det? Har geforce4 mx420 nå, men er kanskje på tide å fornye seg...? Noen anbefalinger?

 

Takk for hjelpen!

 

mvh Christian

skjermkortet ditt har ikke pixelshader så du får ikke spilt det. jeg hadde akkurat samme skjermkort og fikk bare beskjed om at kortet mitt ikke hadde pixelshader så jeg måtte bytte skjermkort for å få spilt det

Lenke til kommentar

Vil si meg helt enig, kanskje litt uvant i starten, mtp at jeg kun har spilt colin før.. Men i det siste føler jeg at spillet kanskje ikke gir store utfordringer når det gjelder tider? Å vinne på det vanskeligste er ikke spesielt vanskelig, og å slå richard burns på r b challenge er jo en spøk... Noen av dere som tror at han faktisk har kjørt de tidene selv? Uansett ikke spesielt vanskelig.. Men herregud for et ellers kongespill! Har ikke opplevd maken til kjøreopplevelse!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...