erikos Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hei jeg har lastet ned noen filtyper fra en game side ,,,men jeg for ikke installert det, det jeg fant ut at jeg måtte bruke ett programm som heter hjsplit, men har ikke noe erfaring med dette proge, er det noen som kan gi meg en forklaring på hvordan jeg skal få installert disse filene ? eksempel på filtypen sån som den er nå mo-ll1.001 osv Endret 18. oktober 2004 av erikos
[ReXoR] Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Tjaaaa.. Kan vel ta ibruk winRAR? www.rarlabs.com/winrar/ RAR-filer pleier som regel og deles opp i "*.r00, *.000, *part00.rar" Verdt et forsøk?
erikos Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jo takk men det er ikke en winrar fil. så det hjelper ikke,,, Som sakt er filnavnet mo-ll1.014 Endret 18. oktober 2004 av erikos
porcelaiN Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hm.. Den skal fortsatt gå ann å åpnes i winRAR
Bruun Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hm.. Den skal fortsatt gå ann å åpnes i winRAR Ikke nødvendigvis. Hvis det bare er en fil og endelsen på den er .014 så er det lite trolig at det er Winrar fil, for Winrar trenger alle filene fra .001 til .014 hvis det er den siste filen.
porcelaiN Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Men i emne står det filer også skrev han; eksempel på filtypen sån som den er nå mo-ll1.001 osv Da antar jeg at han har flere filer
OBServer Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Har du prøvd HJ-Join? Mener jeg var borti dette for lenge siden, men husker ikke detaljene. Ser jo ut til at HJ-Split enkelt og greit deler en større fil opp i deler, som så kan settes sammen igjen med HJ-Join.
Bruun Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Men i emne står det filer også skrev han;eksempel på filtypen sån som den er nå mo-ll1.001 osv Da antar jeg at han har flere filer Skumlesing kan være farlig. Jeg så bare at han skrev etterhvert "Som sakt er filnavnet mo-ll1.014"
erikos Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 Har du prøvd HJ-Join? Mener jeg var borti dette for lenge siden, men husker ikke detaljene. Ser jo ut til at HJ-Split enkelt og greit deler en større fil opp i deler, som så kan settes sammen igjen med HJ-Join. Ja og jeg tror det er dette programme jeg må bruke.. probleme er at jeg ikke helt vet hvordan... noen som vet ??
likferd Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Du kan bruke winrar. Selv om filene ikke åpnes i winrar automatisk, er det bare å dra en fil inn i winrar, eller høyreklikke-->åpne i--->velg program----> winrar. Edit: Du trenger bare åpne og pakke ut en fil, samme hvilken, og resten pakkes ut automatisk. Endret 18. oktober 2004 av likferd
OBServer Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Et kjapt søk med google på filnavnet du oppgir (mo-ll1.014), sier meg at dette er snakk om piratkopiering, nærmere bestemt av Larry.
blacktower Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.
Anbefalte innlegg