Gå til innhold

Doom 3 Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nettop begynt å spille Doom 3..

Er kommet helt til jeg skal slå på strømmen til HQ døra..

Fordi døra åpner seg ikke helt..

Hvordan gjør jeg det ?.. Det er noe inne på kjøkkenet på Mars City...

Men hva ? Å Hvordan ? :p

:dribble::hmm:

Endret av Mellet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, fant ut att på www.planetdoom.com er det extremt mye bra :)

Fant en Walkthrough der :)

Løste problemet mitt :)

Takk likevell:)

:w00t:

Skrevet

Jeg synes det ikke er morsomt å bruke walkthrough på spill jeg. Det er bare en stor utfordring hvis man setter deg fast. Da må man begynne å tenke igjennom, og lete rundt på banen, og til slutt kommer man til en løsning. Og da er man glad og letta. :D

Skrevet
Jeg synes det ikke er morsomt å bruke walkthrough på spill jeg. Det er bare en stor utfordring hvis man setter deg fast. Da må man begynne å tenke igjennom, og lete rundt på banen, og til slutt kommer man til en løsning. Og da er man glad og letta. :D

Hehe, ja, du er rimelig glad når du endelig finner ut hva som skal gjøres, men noen ganger føler jeg meg litt dum når jeg må tyne meg til en walkthrough, og finner ut at løsningen var banalt enkel. Det er bare flaut :blush:

Skrevet
Jeg synes det ikke er morsomt å bruke walkthrough på spill jeg. Det er bare en stor utfordring hvis man setter deg fast. Da må man begynne å tenke igjennom, og lete rundt på banen, og til slutt kommer man til en løsning. Og da er man glad og letta.  :D

Hehe, ja, du er rimelig glad når du endelig finner ut hva som skal gjøres, men noen ganger føler jeg meg litt dum når jeg må tyne meg til en walkthrough, og finner ut at løsningen var banalt enkel. Det er bare flaut :blush:

Enig, dette har jeg opplevd utallige ganger før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...