Erlendz Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Sett maxfps til 50 så ligger den jevnt hele tiden, så slipper du dropsene. fps på 50 er jo eviglagg da! noen bedre forslag? HVORFOR Tror ALLE n00bs at det å ikke ha 100FPS hele tiden betyr lagg... Dere vet at TV'n oppi stua deres kjører 25 fps... Lagger TV'n og nå?? Jævla n00bs... 24 fps er helt greit for jevnt bilde, 50 er MER enn nokk! Ikke h0r pa exploid.. du har helt rett. En annen ting er at jo hoyere fps du har, jo raskere gar spillet, hvis du vil ha tid til a aime og slik setter du fps_max 24. Pluss det er mye mer behagelig for oyet med 24 fps, ellers blir de overdrive.. Mange som ikke vet dette men.. Min anbefaling: sett fps til 24, max 30, da far du mest ut av spillet, pluss mer behaglig + enklere aiming etc etc, listen stopper aldri. Dette er litt som da folk trodde rate hax eksisterte, alle ropte ut 'RATES KOR?' uten egentlig a vite noenting om saken. Na har det seg da at mansse cs folk kjorer 100 fps, det er latterlig egentlig. Etter det innlegget der kan jeg fortelle deg at du overhodet ikke ANER hva du snakker om. Du er så vanvittig på jordet at det svidde i øynene mine når jeg leste det du hadde skrevet. Ja lav fps = lettere å aime. Nesten som slow motion i the matrix.... NEI
Thombr86 Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Bare for å si det. En TV har diverse teknologier som gjør at bildet "glir" bedre, så det blir helt galt å sammenligne en TV med en PC. Har ikke prøvd med dataspill på en TV, men da vil jeg tro at du kan klare deg med ferre FPS for å bli tilfredsstilt.
Left Blank Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Sett maxfps til 50 så ligger den jevnt hele tiden, så slipper du dropsene. fps på 50 er jo eviglagg da! noen bedre forslag? HVORFOR Tror ALLE n00bs at det å ikke ha 100FPS hele tiden betyr lagg... Dere vet at TV'n oppi stua deres kjører 25 fps... Lagger TV'n og nå?? Jævla n00bs... 24 fps er helt greit for jevnt bilde, 50 er MER enn nokk! Ikke h0r pa exploid.. du har helt rett. En annen ting er at jo hoyere fps du har, jo raskere gar spillet, hvis du vil ha tid til a aime og slik setter du fps_max 24. Pluss det er mye mer behagelig for oyet med 24 fps, ellers blir de overdrive.. Mange som ikke vet dette men.. Min anbefaling: sett fps til 24, max 30, da far du mest ut av spillet, pluss mer behaglig + enklere aiming etc etc, listen stopper aldri. Dette er litt som da folk trodde rate hax eksisterte, alle ropte ut 'RATES KOR?' uten egentlig a vite noenting om saken. Na har det seg da at mansse cs folk kjorer 100 fps, det er latterlig egentlig. Etter det innlegget der kan jeg fortelle deg at du overhodet ikke ANER hva du snakker om. Du er så vanvittig på jordet at det svidde i øynene mine når jeg leste det du hadde skrevet. Ja lav fps = lettere å aime. Nesten som slow motion i the matrix.... NEI omg sa rart at du nevnte matrix mode.. hvis man har under 24 fps blir det AKKURAT som matrix, det er dritkult.. jeg loper fort som faen mens alle andre beveger seg sakte, det er megakult.
HMaster Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Sett maxfps til 50 så ligger den jevnt hele tiden, så slipper du dropsene. fps på 50 er jo eviglagg da! noen bedre forslag? HVORFOR Tror ALLE n00bs at det å ikke ha 100FPS hele tiden betyr lagg... Dere vet at TV'n oppi stua deres kjører 25 fps... Lagger TV'n og nå?? Jævla n00bs... 24 fps er helt greit for jevnt bilde, 50 er MER enn nokk! Heh, her er det nok du som er litt "n00b" som du kaller det. Grunnen til at tv-bildet glir jevnt med 24 fps er på grunn av "interlacing". Lagt merke til at når du trykker på pause på en vhs film, eller på tv hvis du har muligheten, så får du aldri et klart bilde? Det er fordi ingen av bildene er helt klare, de glir inn i hverandre. Når du tar screenshot av et spill så er det 100% klart uansett. Derfor duger det ikke med 24 fps. Personlig merker jeg heller ingen forskjell på 70 versus 100.
brillan Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg ser faktisk forskjell på 60,72,100 og 120fps. 120 fps mener jeg cs:s. Endret 17. oktober 2004 av eXploid
Citizenx Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Sett maxfps til 50 så ligger den jevnt hele tiden, så slipper du dropsene. fps på 50 er jo eviglagg da! noen bedre forslag? HVORFOR Tror ALLE n00bs at det å ikke ha 100FPS hele tiden betyr lagg... Dere vet at TV'n oppi stua deres kjører 25 fps... Lagger TV'n og nå?? Jævla n00bs... 24 fps er helt greit for jevnt bilde, 50 er MER enn nokk! Dette har vært oppe flere ganger før, så bare la vær å kom med slike tåpelige utsagn uten å sjekke bakgrunnfakta først. ALLE som har spilt cs i mer enn 5min i løpet av sitt liv har helt sikkert fikset og trikset litt med hz, oppløsninger eller fps. Du har rett i at cs, i likhet med andre spill, går glatt ved 30fps. Men det du bommer på og som du tydligvis ikke vet er hvordan spillet oppfører seg ved forskjellig fps. F.eks så går corsairen tregere sammen ved lavere fps, merker dette godt hvis jeg prøver å spille med 60fps. Dette er en av grunnene til at de aller fleste spiller med 100fps i cs - da det ikke er spesielt heldig for vedkommende om han må vente på at corsairen går sammen før han kan fortsette å skyte. Sjansen for å treffe ved max recoil er liten. Men dette vet du tydligvis lite om ettersom du tror at du kan spille cs med 24fps og kalle alle som bruker 100fps for newbs.
Ayanez Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Har 15-25 fps... 8-15 på aztec og diversje steder på cbble og inferno. Trur det er på tide med en ny pc snart :o
DevN Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Er det ikke en stopp for hvor lite fps man kan ha? Prøvde f.eks. 1 fps, men det ser da like mye ut som 15 fps.
DevN Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Antar at hvis man har 512 MB eller mer minne, bør det funke. Er vel innstillingene som avgjør om det funker, da. Men kan ikke hjelpe noe her jeg, siden jeg ikke har SP2, og heller ikke vurderer det.
Shaper^ Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 SP2 funker som faen her, har 512mb ram... Må seff ha Engelsk WinXP pro og Engelsk SP2 da.. det er da d blir eid
Ksungam Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hva er kommandoen for å sette max fps? skjer med å bumpe utgamle tråder da?
Der Kommissar Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hehe, har sett værre bumper, men det var i fjor! Hehe! Sorry for off-topic, bwahahahaha :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå