super-data45 Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Jeg måtte levere inn mitt powercolor 9800 pro til Komplett for å få nytt (pga vifta). Da måtte jeg sette inn et gammelt kort, jeg satte inn geforce 2 pci 32 mb. Når jeg startet cs klikka Cs... Jeg prøvde på nytt og det fungerte, men da jeg skulle prøve å spille var det lefthand konstant og netgraph_3 gikk vekk og kom ikke tilbake. For å få righthand igjen prøvde jeg options ->advanced og jeg gikk til config.cfg og skrev cl_righthand 1, gjorde også dette i console. Ingenting fungerte, så jeg trodde det var det gamle skjermkortet som gjorde dette. Jeg fikk igjen et helt nytt skjermkort, så prøvde jeg dette, men alt var som med det andre kortet. Jeg sletta configen, så jeg fikk standard. Ingenting hjalp, er det noen som har noen råd eller vet hvordan jeg kan få det til å fungere ordentlig igjen. Håper dere svarer så fort som mulig. Edit: Helst noe annet enn re-installere og Formatere. Endret 16. oktober 2004 av super-data45
Sigga Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Trykk H ingame og skifte til righthand der...Kanskje det går.
Der Kommissar Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Noen ganger så klikker min, og den blir left-hand.. Da går jeg bare i multiplayer options på advanced, hvor man kan velge mellom left/right-hand... Dessuten har du jo en in-game menu, hvor du kan skifte... Min bytta da ikke over før jeg gikk inn på advanced options (det stod til og med at det var right-hand, men plutselig så skifta den over igjen da) Ps. Forklaringa mi blei litt drit, men jaja
super-data45 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 Ingenting fungerte... Ser ut til at det blir konstant lefthanded...og hvordan får jeg opp netgraph_3 igjen har prøvd å skrive det i console? Hvis noen har noen fler råd om det med lefthanded så bare skriv
super-data45 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 Isteden for netgraph3 prøvde jeg cl_showfps 1 og det fungerte... Da så jeg at jeg hadde 15-50 fps mest 30-40 fps. Er ikke det litt rart når jeg har 9800 pro? Jeg hadde 100++ før, og jeg har fps_max 101.
brillan Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har 100fps i 3smokes med mitt 9800pro, så ja, noe er galt.
super-data45 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 hadde det før jeg og,... så noe er galt, det ser ut som dette kortet får samme fps som det geforce 2 kortet jeg satt inn i pcen.
-Teddy- Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Du sier netgraph_3 ; Sikkert skriveleif, men det heter da net_graph [1,2,3,0] ?
super-data45 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 okey folkens jeg klarte det.... 100+++ fps igjen Problemet var at Cs hadde laget en innstilling i Option/video/renderer som het software...Cs brukte denne etter at jeg skiftet kort også,så jeg skiftet til OpenGl Og alt fungerte perfekt...
TheDarkListener Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Du sier netgraph_3 ; Sikkert skriveleif, men det heter da net_graph [1,2,3,0] ? Ja
brillan Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Når du velger software bruker du ikke grafikkortet til og rendre grafikken. Pc bruker bare CPU og ram da.
DevN Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Hvem bruker vel det visuelle brukergrensesnittet til å endre innstillinger? Skriver alltid cl_righthand 1 i Console. Må ofte gjøre det etter spillet blir minimert grunnet en melding i Windows, elns. Når jeg selv minimerer spillet, så skjer det ikke. Er dette en bug, eller er det bare jeg som har det?
plexsus Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 får ikke update'a det står bare prøv igen senere har sletta det mange gang og installert det på nytt men det samme kommer opp hele tiden
-Teddy- Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Hvem bruker vel det visuelle brukergrensesnittet til å endre innstillinger? Skriver alltid cl_righthand 1 i Console. Må ofte gjøre det etter spillet blir minimert grunnet en melding i Windows, elns. Når jeg selv minimerer spillet, så skjer det ikke. Er dette en bug, eller er det bare jeg som har det? Bruker help menyen jeg, går kjappere enn å skrive det i console. Eller ca like langtid da. Får lefthand jeg også, hvis jeg har vært ute i windows, har ikke sjekka om det er sånn når jeg minimerer det selv og, men jeg tror det.
DevN Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Og uff, så går alt til hel****. Installerte Messenger Plus, og hver gang jeg får melding minimeres CS, og våpnet havner i venstre hånda. Og faktisk, når man skriver "cl_righthand", står det "cl_righthand 1". Vel, vel... Shit happens, i stedet for å fikse våpenanimasjonen, så kunne de fikset alt det andre. Likte at man kunne bytte mellom f.eks. deagle og colt med lyddemper uten animasjon (selv om det tar like lang tid før man får skyte). NotaBene: Jeg har nettopp stått opp, er ikke helt våken ennå - AKSEPTER skrivefeil og dårlig sammenheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå