Gå til innhold

Min tilbakemelding til moderatorene


Anbefalte innlegg

Her er min tilbakemelding til moderatorene:

 

Jeg føler ofte når jeg kommer med forslag at jeg blir tatt meget lite seriøst. Det kommer hele tiden, som oftest brukermoderatorer, og uttaler seg på vegne av forumstyret, og kommer med uttalelser, "Som dette kommer ikke på tale" og slike ting. Dette provoserer meg veldig, og jeg synes dette er en frekk og dum uttalelese. Hva er vitsen med dette forumet hvis ikke moderatorene tar alle brukere, behandler de med respekt og svarer på den måten de fortjener? Det hele toppet seg da "Opus" stengte tråden min om at jeg ville ha bilder i signaturer. Det står ikke noe sted i retningslinjene

om at moderatorere kan uttale seg på vegne av forumstyret, eller at de kan stenge tråder fordi de ikke mener en part er flink nok til å argumentere, eller at de må stenge den fordi en (moderator) kom med et så knusende godt argument at alt det andre ville ha sagt bare er dumskap, noe useriøst skrap. Hvis dere kommer med at moderatore kan stenge tråder av grunnen som ikke er nevnt i retningslinjene er dette et grovt brudd på den saken! Klage til forumstyret skrives i morgen, når jeg ikke er like trøtt..

Jeg sendte foresten PM til Opus rett etter han hatte stengt tråden min, som han har gjort en gang før, jeg fikk ikke svar da og jeg har ihvertfall ikke fått noe svar fra ham enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste igjennom tråden, og jeg vil påstå at det var et korrekt valg av moderatorene. Ikke bare fordi jeg selv er imot bilder i signatur, men slik jeg har forstått det så er det et velkjent faktum at forumstyret ol. ikke ønsker dette, og at dette har blitt tatt opp flere ganger før.

 

Jeg synes også at ditt siste innlegg virker svært useriøst (muligens fordi du begynte å bli litt irritert?), så det var bra at Opus stengte tråden før det sklei helt ut.

 

Og som en(?) vis mann en gang sa: det er ingen menneskerett å få lov til å være bruker av dette forumet.

 

Btw: dette var ikke i det hele tatt ment som noe personangrep på deg, det er bare mine tanker og refleksjoner om temaet.

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)
Her er min tilbakemelding til moderatorene:

Jeg føler ofte når jeg kommer med forslag at jeg blir tatt meget lite seriøst. Det kommer hele tiden, som oftest brukermoderatorer, og uttaler seg på vegne av forumstyret, og kommer med uttalelser, "Som dette kommer ikke på tale" og slike ting.

Hvis du sikter til den tråden Opus stengte og hvor psilocybe uttalte seg litt, så har du da absolutt ikke noe grunnlag for å si at han uttalte seg på vegne av styret. Han sa at det hadde vært tatt opp på internforumet og det er høyst sannsynligvis ikke det samme som forumstyret ;)

 

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)
Det hele toppet seg da "Opus" stengte tråden min om at jeg ville ha bilder i signaturer.

synes det var en korrekt avgjørelse. Det har vært opp før og resultatet har vært nei

 

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)
Det står ikke noe sted i retningslinjene
om at moderatorere kan uttale seg på vegne av forumstyret

Rettningslinjene er da heller ikke rettningslinjer på hvordan en moderator skal oppføre seg, dessuten uttalte han seg ikke på vegne av styret.

 

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)
eller at de kan stenge tråder fordi de ikke mener en part er flink nok til å argumentere

Nei det har du nok rett i, men i dette tilfellet er det mer "saken har vært oppe før og svaret var da nei".

 

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)
Hvis dere kommer med at moderatore kan stenge tråder av grunnen som ikke er nevnt i retningslinjene er dette et grovt brudd på den saken!

Hvorfor det? Står jo i rettningslinjene at de har lov....

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)

Klage til forumstyret skrives i morgen, når jeg ikke er like trøtt..
Spar deg for bryderiet. De vil si det samme som meg antaglivis....
Endret av Atpn
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)
Det kommer hele tiden, som oftest brukermoderatorer, og uttaler seg på vegne av forumstyret, og kommer med uttalelser, "Som dette kommer ikke på tale" og slike ting.

Saken ang. bilder i signatur ble ikke avklart i styret, men flere av personene i styret deltok i diskusjonen.

 

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)
Det står ikke noe sted i retningslinjene
om at moderatorere kan uttale seg på vegne av forumstyret

Les over.

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)
Hvis dere kommer med at moderatore kan stenge tråder av grunnen som ikke er nevnt i retningslinjene er dette et grovt brudd på den saken!

QUOTE (retningslinjene punkt 15)
Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til forumstyret pr. e-post.
Begrunnelse ble gitt i tråden.

 

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:45)
Jeg sendte foresten PM til Opus rett etter han hatte stengt tråden min, som han har gjort en gang før, jeg fikk ikke svar da og jeg har ihvertfall ikke fått noe svar fra ham enda.
Ha tålmodighet, jeg har andre ting å gjøre også, btw du fikk PM. Hvilken "annen" sak du sikter til er ikke godt å si, siden du ikke nevner det. ...Men, alt av PM'er jeg har motatt og sendt det siste halve året har jeg lagret, så det kan jeg fort finne ut av.

 

Jeg runder av med å quote begrunnelsen til at denne tråden også blir stengt:

QUOTE (retningslinjene punk 13)
Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. Klager skal være begrunnet, saklige og i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender klager.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...