Gå til innhold

Problemer med mp3 i Pinnacle S9


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer med å åpne en mp3-fil i Pinnace Studio 9 som jeg skal bruke som bakgrunnsmusikk. Når jeg åpner katalogen filen ligger i, dukker den ikke opp blant tilgjengelige filer.

 

Dette gjelder ikke alle mp3-filer. Jeg skal ikke påstå at jeg har rippet den fra en CD eller lastet den ned på betalingstjenester. :blush: Den kommer fra gode(?) gamle Kazaa. Men det gjør de andre filene også, og de har jeg ingen problemer med.

 

Når jeg ser på properties for filene, oppdager jeg at problemfilen ikke har noen opplysninger om at det er en musikkfil (med opplysninger om artist, spilletid, bit-hastighet, osv). Jeg har ingen problemer med å spille den i en hvilken som helst audio- eller videospiller.

 

Er det noen som vet hva som kan være problemet - og om det er mulig å gjøre noe med det?

 

 

PS Det er ikke (bare) for å være gjerring jeg laster ned gratis og bare nesten lovlig musikk, men av og til trenger man en liten snutt eller strofe fra en sang det er vanskelig (og dyrt for så lite) å få tak i i butikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...