Gå til innhold

nVIDIA og dx9?

Shaper^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det drivere som er bedre med dx9 enn de som er ut på www.nvidia.com nå?

Jeg er så forbanna lei av dårlig fps i CS:S og vil ha bedre uten å kjøpe nytt skjermkort. (har fx5959U)

Linker, tips, jeg tar i mot alt...

Takker på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja 66.81 driveren er ute. Riktignok en beta, men den funker bra og gir ca 700 poeng mer i 3DMark05! Go grab it ;)

700 poeng for mitt 6800 Ultra that is...

Endret av Betroz
Skrevet
Ja 66.81 driveren er ute. Riktignok en beta, men den funker bra og gir ca 700 poeng mer i 3DMark05! Go grab it ;)

700 poeng for mitt 6800 Ultra that is...

Hvor kan jeg få tak i den?? :)

Skrevet (endret)
Legge seg??:ermm::D

Ikke akkurat enda.. hehe :)

Blir vel noen timer til tenker jeg... Må finne ut av dette greiene her.. Men du, de nye driverene eller var d CoolBits, de har noe som heter "Auto Overclock" Tror du dette funker og bør jeg bruke det?

post-23-1097801037_thumb.jpg

Endret av Shaper^
Skrevet

kjenner ikke nVidia i det hele tatt, utenom det jeg leser og hører, må vel nesten bare teste deg frem. Hvis programmet er gitt gjennom produsenten av kortet så tipper jeg at det ikke er noen fare for å bruke det og miste garantien siden produsenten har gitt det med (Med mindre de spesifiserer at garantien forsvinner etc. etc.)

Skrevet
kjenner ikke nVidia i det hele tatt, utenom det jeg leser og hører, må vel nesten bare teste deg frem. Hvis programmet er gitt gjennom produsenten av kortet så tipper jeg at det ikke er noen fare for å bruke det og miste garantien siden produsenten har gitt det med (Med mindre de spesifiserer at garantien forsvinner etc. etc.)

Det stod noe om at blablabllbalbla garantien din KAN forsvinne, blablablab KAN skade utstyt, blalblbalbla KAN forusake ustabiliteter i systeme osv...

Men alikvel, tror du programmet stopper å overklokke når det er nok, tror du det overklokker i det hele tatt?? hmmm.. Må finne en ekspert på dette...

Skrevet
Eller så kan du prøve å lese readme ;)

Readme har vi ikke sett..

Det fulgte ikke med, jeg tror det er coolbits jeg har lasta ned og det var bare ei .reg fil og ingen readme, jeg sjekka sia og der stod det ikke noe om den auto-overclockings funksjonen.

Skrevet
Eller så kan du prøve å lese readme ;)

Readme har vi ikke sett..

Det fulgte ikke med, jeg tror det er coolbits jeg har lasta ned og det var bare ei .reg fil og ingen readme, jeg sjekka sia og der stod det ikke noe om den auto-overclockings funksjonen.

mitt 5900XT kort tok ikke skade av auto overklock saken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...