Shaper^ Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Finnes det drivere som er bedre med dx9 enn de som er ut på www.nvidia.com nå? Jeg er så forbanna lei av dårlig fps i CS:S og vil ha bedre uten å kjøpe nytt skjermkort. (har fx5959U) Linker, tips, jeg tar i mot alt... Takker på forhånd!
Betroz Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ja 66.81 driveren er ute. Riktignok en beta, men den funker bra og gir ca 700 poeng mer i 3DMark05! Go grab it 700 poeng for mitt 6800 Ultra that is... Endret 14. oktober 2004 av Betroz
Shaper^ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Ja 66.81 driveren er ute. Riktignok en beta, men den funker bra og gir ca 700 poeng mer i 3DMark05! Go grab it 700 poeng for mitt 6800 Ultra that is... Hvor kan jeg få tak i den??
Shuttle Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) http://katz.ws/?d=88645 Dær er nu en plass og hente den http://www.babooforum.com.br/idealbb/view.asp?topicID=258646 Dær også Endret 14. oktober 2004 av Shuttle
Shaper^ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Takker for den, skal prøve de driverene og legge meg hehe
Shaper^ Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Legge seg?? Ikke akkurat enda.. hehe Blir vel noen timer til tenker jeg... Må finne ut av dette greiene her.. Men du, de nye driverene eller var d CoolBits, de har noe som heter "Auto Overclock" Tror du dette funker og bør jeg bruke det? Endret 15. oktober 2004 av Shaper^
ExcaliBuR Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 kjenner ikke nVidia i det hele tatt, utenom det jeg leser og hører, må vel nesten bare teste deg frem. Hvis programmet er gitt gjennom produsenten av kortet så tipper jeg at det ikke er noen fare for å bruke det og miste garantien siden produsenten har gitt det med (Med mindre de spesifiserer at garantien forsvinner etc. etc.)
Shaper^ Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 kjenner ikke nVidia i det hele tatt, utenom det jeg leser og hører, må vel nesten bare teste deg frem. Hvis programmet er gitt gjennom produsenten av kortet så tipper jeg at det ikke er noen fare for å bruke det og miste garantien siden produsenten har gitt det med (Med mindre de spesifiserer at garantien forsvinner etc. etc.) Det stod noe om at blablabllbalbla garantien din KAN forsvinne, blablablab KAN skade utstyt, blalblbalbla KAN forusake ustabiliteter i systeme osv... Men alikvel, tror du programmet stopper å overklokke når det er nok, tror du det overklokker i det hele tatt?? hmmm.. Må finne en ekspert på dette...
Shaper^ Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Eller så kan du prøve å lese readme Readme har vi ikke sett.. Det fulgte ikke med, jeg tror det er coolbits jeg har lasta ned og det var bare ei .reg fil og ingen readme, jeg sjekka sia og der stod det ikke noe om den auto-overclockings funksjonen.
TDK Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Eller så kan du prøve å lese readme Readme har vi ikke sett.. Det fulgte ikke med, jeg tror det er coolbits jeg har lasta ned og det var bare ei .reg fil og ingen readme, jeg sjekka sia og der stod det ikke noe om den auto-overclockings funksjonen. mitt 5900XT kort tok ikke skade av auto overklock saken..
dandel58 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Har du noen mulighet til å kunne sende meg den bakgrunnen på bildet ditt? og hvordan fikser du menyene dine i den svart/grå stilen..?
sub1343 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 han bruker stylexp eller lignende med et xbox skin
Shaper^ Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 han bruker stylexp eller lignende med et xbox skin XboX skin jah, men bakgrunnen har jeg fiksa selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå