Gå til innhold

Går det ann å laste ned CSS uten HL 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du for kjøpt CSS uten steam og viss du kjøper begge deler så er det vell ikke noen cd-key eller, bare kontoen din ( på steam ) som aktiverer CSS! Men hvorfor kan du ikke bare kjøpe begge dele?? HL2 er jo sinnsykt bra da ;)

Skrevet

Per i dag kan du ikke det. Etter Half-Life 2 er lansert i butikkene vil CS Source komme som retail etter en stund. Det vil si at du kan kjøpe det uten Half-Life 2 og andre ting du ikke har behov for.

Skrevet

Det jeg hadde tenkt til var å kjøpe CSS inntil HL 2 kom.. hadde uansett tenkt til å kjøpe HL 2 i butikken! off-topic får man med CSS i den pakken du kjøper i butikken?

Skrevet

Vel du kan laste det ned, men ikke lovlig og da kan du heller ikke spille over nettet.

Kjøp HL2, det kommer til å bli et kanonspill, alle kommer til å ha det og alle kommer sikkert til å digge det, jeg skal iallefall kjøpe det med en gang d kommer i butikkene :D *Gledeseg*

Jeg vil ikke anbefale å laste ned CS:S ulovelig fra nettet, men om du vil så kan du prøve, det finnes sikkert torrent versjoner eller noe sånnt... Den som leter, finner!

Skrevet
Jeg vil ikke anbefale å laste ned CS:S ulovelig fra nettet, men om du vil så kan du prøve, det finnes sikkert torrent versjoner eller noe sånnt... Den som leter, finner!

Jeg vil faktisk anbefale dette - fordi etter et par minutter kommer du til å bestemme deg for å kjøpe det! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...