Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BKK som ISP (internettleverandør)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Akkurar slik situasjonen er nå, shaper de noe helt sinnsykt...

Har problemer med å spille spill over nettet , alt som går på ftp upload.. etc.. Situasjonen slik den er nå er helt håpløs

 

Men når det ikke er shapet, er den ingen tvil om at bkk er bra :)

 

Pr idag merker jeg shaping på alt unntatt http :(

Og det holder ikke mål!

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd noen form for struping på ADSL linjen min (har i det hele tatt store tvil for at det er bevisste handlinger fra BKK det klages på...), men jeg opplever daglig, flere brudd på linjen. Varer skjelden over et minutt, men ofte nok til at MSN og IRC detter ut. Akkurat det er jo ikke et voldsomt stort problem, men det er utrolig irriterende å snakke i telefonen når det skjer (Telio), eller spille...

 

Vedlagt ser du et eksempel på problemet (linjen fungerer i 5 sekunder, forsvinner i 5 sekunder, fungerer i 5 sekunder osv. i 1-5 minutter.

 

Jeg prøvde i forrige uke å sende en e-post for å høre hva som var galt, men det svarte de selvsagt aldri på. Når jeg spurte om tilbud på bedriftsavtale var de imidlertid svært rask å svare! Faktisk to folk som svarte... :ermm:

post-61-1098129715_thumb.png

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med bkk.

Jeg og naboen hadde rundt 50 - 70 upload i hele helga på dagtid, men var ok på kvelden. Der skal vi begge ha 512up. I tillegg varierte nedhastigheten fra 300 til 2000 hele veien. Enormt ustabilt.

Jeg dropper også ut av linja, detter ut av spill osv osv. Har sendt mail til bkk om dette for 2 måneder siden uten å fått noe svar.

Når jeg skulle åpne noen porter på bredbåndet så tok det 1 1\2 måned før dem sendte mail tilbake og sa at de var nå blitt åpnet.

 

Jeg gleder med sterkt til telenor kommer med linjer her til selv om jeg må ned i hastighet.

 

- Tony

Lenke til kommentar

Har også bkk og må henge meg på de som har skrevet tidligere i tråden, har akuratt de samme problemene, struping og linje som faller ut flere ganger for dagen. Har flere ganger vært i kontakt med support via tlf for å høre hva som er galt med linjen som detter ut flere ganger for dagen. Har enda ikke fått et skikkelig svar.

 

Jeg bytter den dagen det kommer et bedre alternativ på min sentral, telenor er for meg ikke et valg siden de bare har 256 up.

 

Som du sikkert har skjønt, hold deg lengst mulig unna bkk! Dersom det er det valget får du heller leve med det slik som jeg må :wallbash::wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar

Samme her, masse problemer, tidligere pinget jeg over 20 ms bedre til mange spilleservere i europa i forhold til idag.. Pingen har altså blitt mye verre, jeg har nedetid omtrent 4-5 ganger dagen hvor nettet "låser" seg i et par minutter, struping av p2p programmer + ftp, elendig support som driter i kundene, alt i alt er jeg ganske så misfornøyd, har forøvrig fiber hvor de gir oss lusne 2 mbit opp/ned, gankse dårlig når man vet potensiale i linjen, de 2 mbit jeg har er ikke engang stabile.. Anbefaler ingen BKK idag, i tillegg det elendige ip telefoni tilbudet de hadde, måtte bare le når jeg fikk det..

 

Edit: Vi skulle skrevet en felles mail eller noe til disse, laget en egen klageside, vet faen ikke hva bkk driver med, vil de ha kunder eller ei? Nesten som et forsøk prosjekt dette internett greiene deres, de har tross alt gravd ned tonnevis av fiber, må jo ha kostet en del.. Husk, vi kunder har enorm makt på nettet, kan skremme mangt en kunde vekk fra å velge bkk, altså må de legge merke til oss.. Hjelper lite at en og en av oss sender en mail i ny og ned, det driter de langt i, de er sikkert bare interessert i kunder som sjekker dagbladet 2 ganger om dagen uansett..

Endret av Sicho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...