trizone Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Lurte bare om det går an å sette opp mailklienten i opera til å inn gmail slik man kan med vanlige email-kontoer? På mailadressen jeg har gjennom skolen bruker jeg en imap-server sånn at det de samme mailene ligger både på nettet og lokalt på min maskin. Synes det er litt tungvint å måtte inn på nettet for å sjekke mail. Noen som vet dette er mulig med gmail?
Goebbels Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 gmail har vel ikke noen pop eller liknende støtte foreløpig. men skal vistnok komme.
trizone Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 takk for hurtig svar:) Vet du om de kommer til å støtte imap i tillegg?
Laat Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Pop Goes the Gmail *for trøtt til å svare ordentlig* i hvertfall, innstaller det. Når du har gjort det, skal du konfigurere Opera. I opera skal pop adressen være "localhost" og smtp adressen også være "localhost" brukernavnet er det samme som på gmail, og magisk nok er passordet også det Endret 14. oktober 2004 av MrPingu
Laat Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Humh.. Feilposting.. sorry.. men litt info om iamp til google finnes her Endret 14. oktober 2004 av MrPingu
Mørbradbiff Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Har hørt at Opera 7,6 skal støtte dette. Betaversjonen av 7,6 finner du på demmes hjemmesider. Se i forumet demmes! Endret 14. oktober 2004 av DjKs
Goebbels Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Har hørt at Opera 7,6 skal støtte dette. Betaversjonen av 7,6 finner du på demmes hjemmesider. Se i forumet demmes! Spørsmålet her er vel om gmail støtter det. - ikke opera Dog kan man spørre seg når www.gmail.com fungerer knirkefritt med opera - og det er hva meg bekjent i siste beta
Laat Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 info om opera 7.60 her - Gmail should be working much better than in 7.5x (but not perfect yet). However, we are waiting on changes that need to be done be Google. Check out the sign-in work-around to get started with Gmail in Opera 7.60. You must ID as Opera for Gmail to work
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå