Gå til innhold

fortsette med CS1.6 eller begynne med CS:S?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

vel, tenkte jeg skulle gi cs en liten sjangs igjen snart men lurer på om det er verdt og spille CS 1.6 eller om det er like greit å gå over til CS:S?

Er det mangen som spiller det allerede eller? (kommer ikke til å kjøpe HL2 før det er i butikkene)

Evt noen som har noen formening om CS 1.6 (og fremtidige) på HL1 motoren fremdeles kommer til å være populært når CS:S setter inn for fullt (kommer i butikkene), hva tror folk?

og hvordan er det med norske klaner for nybegynnere nå for tiden? (har har, tar det her siden jeg allerede er i gang)

Endret av TRS
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes valve er kjipe som legger ut ditt og datt av HL2.. det ødelleger store deler av gleden med et spill. Og ikke minst å legge ut CS:S som blir en spoiler. En blir nesten lei spillet før det er ferdig utviklet.

Skrevet

Hl 2 er som "jula" begynner å snakke om den lenge før den kjem. Å når den først kjem så er man drita lei av den å føler man kan heile greia.

Blir litt artigt viss HL 2 blir ein fjasko... alle har snakka om det så lenge :-)

Skrevet
Uansett hvor mye CS:S blir spilt så kommer nok jeg til å fortsette med 1.6 til det tar kvelden.

BRA! :thumbup:

endelig en som har skjønt det, cs:s ødelegger cs! :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...