Gå til innhold

laptop´en gikk til H%#¤¤4


HP_

Anbefalte innlegg

har hatt en del problem med laptop og virus de siste mnd, men etter at eg satt på en router forrige uke har alt gått uten problem... i går kveld var den helt fin... (utenom at msn hadde små problem...)

 

slo på pcen... og den gikk rett inn i bios uten at eg hadde valgt det... (går jo normalt rett inn i windows...) Trykka på esc. og trodde alt skulle bli bra... men det kom en Hel%¤%%¤ pipelyd som varte i 15-20 sekund... etter en stund kom eg meg inn i win xp... skulle surfe litt så åpna explorer.. gikk ikke an å skrive inn adresse som eg ville inn på, men hver gang eg prøvde åpna den 10-15 nye browservinduer... og contents og index boksen (som var umulig å lukke...)

 

prøvde å restarte pcen, men samme problemet.. så skulle eg formatere å installere xp på nytt... den begynte installasjonsprosessen, men den hel%&&%¤ pipingen måtte eg høre på i flere min mens den starta installeringen... fikk etterhvert formatert hardisken og laga ny partisjon osv... men fikk etterhvert feilmelding om at det var feil på cden.. (winxp)

 

så no sitter eg her med en pc som ikke kan brukes... kommer meg kun inn i install programmet som sier at cden til xp kan være skadet...

 

 

 

 

en ting til... noen som har nr til dell support? vet man kan finne det på dell.no, men min pc (den stasjonære har store problem den og og eg får bare siden kan ikke vises når eg skal inn der eg får fram nr osv...

 

 

har complete care 1 år fra dell... kan eg bruke den og be de komme og hente/fikse pcen fortere enn '*** ? vet jo ikke om det er virus eller noe annet som er problemet...

 

noen som har opplevd det samme eller som har en mulig løsning?

Endret av HP_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ka som var feil/galt vet eg ikke.. men fikk jo tilslutt installert windows på nytt og alt fungerte helt fint.. firewall, antivirus o.l er no installert... MEN

 

når eg skreiv at alt var ok hadde eg ikke starta pcen på nytt.. det gjorde eg no netopp.. (slo den på for første gang i dag..) og pipingen er der ennå... kommer noen sekund etter at eg slår på og varer 4-5 sekund... HØY piping.. har ikke bruksanvisningen til pcen her.. den er hos mine foreldre.. pcen er en dell i8600... noen som vet ka som muligens er gale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...