Gå til innhold

Amd 64 +3000 Vs Amd 64+3200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

plus at både 3000+, 3200+ og 3400+ har alle en grense på ca 2,5ghz når man overklokker. så det er like greit å bare kjøpe en 3000+ og helelr klokke den littegrann, det tjener du mye mer på, og kan da f.eks heller kjøpe et litt råere skjermkort

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Hei!

 

Her er et enkelt svar på det du EGENTLIG spurte om, men som knapt noen greide å svare på.. :)

 

3000+ er 2,0 GHz, mens 3200+ er 2,2 GHz, og yter og koster dermed litt mer.

 

Hvis jeg var deg ville jeg brukt 300-400kr ekstra, og så ville jeg kjøpt en 3200+, og så ville jeg latt være å overklokke den. Men det er nå bare meg da.. Overklokking gjør garantien ugyldig, og krever at man vet hva man gjør dersom man ikke vil redusere levetiden på utstyret betydelig.

 

Stig

Som i grunnen synes overklokking er litt oppskrytt :)

Endret av sfg
Lenke til kommentar
Hei!

 

Her er et enkelt svar på det du EGENTLIG spurte om, men som knapt noen greide å svare på.. :)

 

3000+ er 2,0 GHz, mens 3200+ er 2,2 GHz, og yter og koster dermed litt mer.

 

Hvis jeg var deg ville jeg brukt 300-400kr ekstra, og så ville jeg kjøpt en 3200+, og så ville jeg latt være å overklokke den. Men det er nå bare meg da.. Overklokking gjør garantien ugyldig, og krever at man vet hva man gjør dersom man ikke vil redusere levetiden på utstyret betydelig.

 

Stig

Som i grunnen synes overklokking er litt oppskrytt :)

Ekke alle som har råd til en CPU for 6k heller da for å si det sånn. Overklokking gjør man får å få max ytelse ut av CPUen. Mange av dem er jo bare nedstrippete versjoner. Hvorfor bruke masse penger på en ultra rask CPU når man kan overklokke en billig en til samma hastighet.

 

Hvis man overklokker reduserer man levetiden på utstyret uansett hva man gjør..

Mellom 3000+ og 3200+ er ytelses forskjellen svært lite i forhold til prisen

 

Er ikke lønnsomt

Endret av Fur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...