Spinner109 Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Har spillt litt på Evil Genius og kommet til et punkt der det kommer agenter og spioner til øya i ett sett. Hva skal jeg gjøre? Forrige gang dette skjedde var det et objective som var at du skulle ta å drepe alle som kommer, men nå er det ikke noe slikt. Har latt en tyv stjele den falske "research" maskinen. De har kommet konstant i sikkert over en time nå. Begynner å bli lei.
Bromlexl Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Har du noen gang tenkt på at det er de som lager spillet som er de virkelige Evil Genius???? Men jeg har ikke spilt det selv så jeg kan nok ikke hjelpe deg. Men lurer litt på det. Er det bra. Utenom den evige spiontilførselen??
Bluebeans Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Har du noen gang tenkt på at det er de som lager spillet som er de virkelige Evil Genius???? Men jeg har ikke spilt det selv så jeg kan nok ikke hjelpe deg. Men lurer litt på det. Er det bra. Utenom den evige spiontilførselen?? Ganske fasinerende på starten Men ble litt kjedeligere etterhvert.
Passasjer Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Demoen var gøy...Men kunne ønske meg litt mer snodige gadgets. Og SVÆRE baser, ikke sånne små der du må passe på plassen hele tiden.
Spinner109 Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Jeg synes spillet er meget bra. Blir lett sittende en god stund å spille. Men er seriøst irritert nå...hver gang jeg dreper spionene kommer det nye. Pokker så plagsomt!
IntelAmdAti Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Gaah.. Nå er jeg helt lei spillet her.. Ingen agenter har kommet i nærheten av noe som helst som har heat, basen er bra satt opp og alle agentene forlater øya lenge før de blir mistenksomme. Jeg dreper kun agenter hvis jeg har ledig plass i fryserommet Det var gøy å bygge forsvarsverker og sånt og automatisere dette, men, nå er agentene begynt å TELEPORTERE seg inn i basen min.. Teleport inn i powerplant rommet, litt dynamitt og vips så går hele powerplanten min i lufta.. Jeg har strømforbruk på rundt 200 og da er jo dette ganske ødeleggendes.. Dessuten er hele basen og forsvaret og alt fokusert på en inngang, ikke at det er ett utall innganger i alle rommene.. Men, var jævlig gøy inntil de begynte med teleportering da
gobyfly Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Notorius = Masse soldater på øya di I Tror hvertfall det. I begynnelsen kommer det bare snokere til øya , men når du har gjort en del onde dåder , si 200 i notorius som jeg har nå , så kommer det masse folk , selv om jeg ikke har mye "heat" i de forskjellige landa.
Snorre Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ville noen være så snille og gi meg en linki
Ozelot Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Gaah.. Nå er jeg helt lei spillet her..Ingen agenter har kommet i nærheten av noe som helst som har heat, basen er bra satt opp og alle agentene forlater øya lenge før de blir mistenksomme. Jeg dreper kun agenter hvis jeg har ledig plass i fryserommet Det var gøy å bygge forsvarsverker og sånt og automatisere dette, men, nå er agentene begynt å TELEPORTERE seg inn i basen min.. Teleport inn i powerplant rommet, litt dynamitt og vips så går hele powerplanten min i lufta.. Jeg har strømforbruk på rundt 200 og da er jo dette ganske ødeleggendes.. Dessuten er hele basen og forsvaret og alt fokusert på en inngang, ikke at det er ett utall innganger i alle rommene.. Men, var jævlig gøy inntil de begynte med teleportering da Har spillet kommt ut ? EDIT: "fant" det Endret 17. oktober 2004 av Ozelot
Betenkt Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Maaaange agaenter ja, men tror du folk vil at du skal overta verden? Cheats, alle items, bygg auto-skytemaskiner foran inngangen! Bare å tagge å vips du er safe ;D
Zeph Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Unødvendig bumpa opp igjen, opprett ein ny tråd om spelet om du vil diskutere det.
Anbefalte innlegg