Gå til innhold

1 acount for gamer.no for wc3 :D mass icon acount

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så seriøst FORBANNA! Hadde gledet meg til å prøve den nye uberkonigs stratten min, men neida..... BAH!

BTW, Er det i mot retningslinjene og prøve å få med seg folk med en liten spam av en account?

Skrevet

The Zealot har visstnok klart å gjette passordet! Og jeg tror at mailen også funker nå, tok bare litt lenger tid enn før.. Sist gang fikk jeg passord-mail etter 2 min, nå tok det over natta! Så det er fortsatt håp :D I kveld er den vel sikkert klar til å spille på igjen :yes:

Skrevet (endret)

Får håpe at kontoen ordner seg. Jævlig irrterende med idioter som skal ødelegge. Skjønner ikke helt hvordan han fikk skiftet mail da :dontgetit:

Endret av Josten
Skrevet
Har noen reps fra mine kamper her. Og får håpe at kontoen ordner seg. Jævlig irrterende med idioter som skal ødelegge. Skjønner ikke helt hvordan han fikk skiftet mail da :dontgetit:

ikke for å være pirkete men det er laget post om det(WC filmer fra mass_icon)

HER

Skrevet

Har du sendt nytt passord eller noe, jeg skjønte ikke den helt, for jeg har ikke fått noe.

Men rå nyhet, bra jobba til han som gjetta passordet forresten :)

Skrevet
Har noen reps fra mine kamper her. Og får håpe at kontoen ordner seg. Jævlig irrterende med idioter som skal ødelegge. Skjønner ikke helt hvordan han fikk skiftet mail da  :dontgetit:

ikke for å være pirkete men det er laget post om det(WC filmer fra mass_icon)

HER

Ohh :blush:

Skrevet

kan jeg også få passordet?

foresten, kan 2 som er logget inn på accounten samtidig spille AT med hverander?

xD få dobbelt opp med wins! eller taps...t.t

min account er GacktRetard eller dD.Pling og du som tilbød accounten husker ikke hva den var^^ men tror jeg har tatt deg og AT partneren din i AT^^

^^

mvh

André.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...