Gå til innhold

Best vannavkjølings komponenter.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

En kamerat av meg har tenkt og fleske til skikkelig når det gjelder vannavkjølinga si og har derfor satt av en del penger til ditta formålet.

 

For og komme til saken så har han tenkt og bestille det meste i fra www.dangerden.com fordi han skal ha sølvblokka til CPU'en ( AMD64) og GPU blokka til Nvidia 6800.

 

Når han skal spandere så mange penger i vannavkjøling, så vil han jo selfølgelig ha kremen av kremen og lura på om det er nokken blokker som kan stille opp mot sølvblokka til www.dangerden.com?

 

Han har tenkt og bestille alt i fra tanker, pumpe, radiator, koblinger og slanger derifra.

 

Kort versjonen av spørsmålet blir altså: Kva er det beste ein får tak i av vannavkjølings komponenter på marknanden når det gjelder CPU blokk, GPU blokk og S-B blokk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TDX i sølv er jo over dobbelt så dyr som kobberversjonen, og yter vel i beste fall marginalt bedre. Hvis det er om å gjøre å blåse vekk masse penger på heftig vannkjøling, ville jeg gått for et peltieroppsett med en vanlig kobberblokk. Jeg ville nok også valgt "Dual Heater Core"-radiatoren.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...