Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skyracer Pro WBR654 grusom brebåndsrouter?


Anbefalte innlegg

prøver å konfigurere en brebåndsrouter av type topcom Skyracer Pro WBR654. Jeg ønsker og åpne for fildelingsprogrammet dc++. Denne routern er det verste jeg har vært borti. Har prøvd alt bortsett fra firmware oppdatering (da routern ikke er fysisk tilgjengelig for meg).

Har konfigurert mange routere opp gjennom tiden, men denne tar kaka.

 

Noen som vet om det er noen spesielle triks for og få denne leke routern opp og kjøre?

 

har prøvd å kjørt en portscan mot den (mot eksternt kort) og alt er potte tett der, ikke en port åpen. virker som den ikke reagerer på at jeg spretter den opp.

 

og før noen foreslår at jeg skal gå på portforwarding.com så har jeg allerede vært der:)

 

 

Daniel

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Bumper denne siden jeg har samme problem

Siden jeg la inn dette innlegget for en god stund siden har jeg vært borti 3 slike routere, og jeg har ikke fått en til å funke.

 

har sendt mail til topcom og de vet ikke selv:)

 

topcom er å forblir en spøk..........

Endret av slackies
Lenke til kommentar

Jeg har denne routeren selv, og har enda ikke hatt noe problem med den. Nå skal det legges til at noe av det første jeg gjorde var å oppgradere firmware til siste versjon - denne skal visstnok løse alle kjente problemer. Jeg har i ettertid lest at routeren bl.a. har hatt problemer mot Telenor.

 

Ellers synes jeg routeren er helt grei, og den gjør jobben sin uten problemer for meg. Kjekt å kunne justere sendestyrke også ;)

 

Er enig i at det å åpne porter kunne vært enklere, men om du følger den første linken i posten til Admin'c, så er alt beskrevet der.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen Engelsk nerd, og sannelig ikke en nettverks guru.

Så hvis noen igjen, kunnen forklart det her litt dyprere, så hadde jeg vært takknemelig.

 

Altså Telenor pleier å slenge med denne routern med sine billig pakker, så hvis routern skulle stride imot Telenor, ville dette vært litt teit o^)

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...