toget Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Maskina restarter seg når jeg går inn på AVANSERT i innstillinger på skjermkortet. Jeg har idag erstattet 9600pro med 9800pro og jeg fjernet ikke driverne først, trodde jeg kunne skifte kortet bare, siden de bruker samme drivere. Nå har jeg et problem som jeg ikke liker, siden jeg også får systemfeil i noen meldinger på skjermen (win XP). Hva skal jeg gjøre? Sette inn 9600pro kortet igjen og avinnstallere driverne med det? Endret 12. oktober 2004 av toget
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Maskina restarter seg når jeg går inn på AVANSERT i innstillinger på skjermkortet. Jeg har idag erstattet 9600pro med 9800pro og jeg fjernet ikke driverne først, trodde jeg kunne skifte kortet bare, siden de bruker samme drivere. Nå har jeg et problem som jeg ikke liker, siden jeg også får systemfeil i noen meldinger på skjermen (win XP). Hva skal jeg gjøre? Sette inn 9600pro kortet igjen og avinnstallere driverne med det? prøv det først ja
toget Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Fungerte ikke, maskina restarter seg, F Å.....
toget Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 En får hjelpe seg selv da... , innstallerte OMEGA-driverne, da funka d, må nok innrømme at det kanskje var gamle OMEGA-drivere som også hadde satt en stopper for cat.4.9. Trodde jeg hadde fjernet alt, OK!!! Godnatt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå