Naksul Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 kan laseren til playstation 2 bli dårlig? er nemlig sånn nå min ps2 nesten ikke greier og lese cder, + at den vil nesten ikke komme seg innpå hovedmenyen hvor det står browser og det. noen som veit hva som er feil????? TRENGER HJELP!!!!!!
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 kan være dritt eller slitasje på lasern ja.
Balle Klorin Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Det at du sliter med å komme inn på hovedmenyen har lite med lasern å gjøre, hvor gammel er maskinen og hvilken schp er det ?
Naksul Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Heisann!!! åssen sjekker jeg shhp eller hva du skreiv? kan vel si at det er en av de første playstation 2 som kom ut. så er litt gammel, Burde jeg kjøpe ny?
ToXciK Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Mistet min i gulvet en gang og da klikket den slik som din gjør nå. Men om du ikke har hatt noen slike uhell så vet jeg ikke.
Bloody Mess Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Kanskje en slik vil hjelpe deg: http://www.whitedog.co.uk/catalog/product_...products_id=414 Veit ikke hvor i Norge du kan kjøpe en, men du finner det sikkert hvis du leiter litt, eller hører med Spiderman/Gamesmix.
Kenny Bones Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Men så er det sånn at linsa på PS2 er av utrolig dårlig kvalitet! Min funker nesten ikke og jeg har aldri misa den i gulvet eller noe som helst. Satte i en helt ny DVD og maskina greier ikke engang å lese plata.. Så det er ikke mye å gjøre med det egentlig. Klage til Sony! Eller bytte ut linsa med en ny en. Eller kjøp Xbox! (Da kan du bare sette i en dvdrom som du selv vil) Det går også an å pakke en PS2-emulator i xboxen, så en xbox kan faktisk fungere som ps1, ps2, n64-emulator you name it Har du åpna ps2en? For da kan du skru løst toppen av cdromstasjonen. Da kommer linsa tydelig fram. Det går an å bruke en liten myk pensel for å børste bort eventuelt støv. Det funker også å bruke litt alkohol på linsa. Helst på en q-tip kanskje? Endret 13. oktober 2004 av raziel014
Balle Klorin Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 schp står under ps2,en din, men du har egentlig svart på spørsmålet mitt. Siden du sa den var gammel og en av de første. Og hvis jeg ikke husker feil så var lasern ganske så dårlig på de tidligste modellene. Tror du må ta ps2,en inn til reperasjon, men det spørs om det vil lønne seg i det hele og store. Skifting av laser ligger rundt 600 kr og hvis det viser seg at det er mer enn bare lasern som ikke virker, så kan det fort bli dyrt. Men nå har du jo en unnskylding for å kjøpe den nye ps2,n (ps two for å være korrekt). Kommer ut i november for rundt 1200 kr. Det går også an å pakke en PS2-emulator i xboxen, så en xbox kan faktisk fungere som ps1, ps2, n64-emulator you name it Dette var et rart utsagn. Kan man virkelig kjøre ps2 emulatorer på x-box? Har ganske stor tvil på dette, siden vi ikke har gode nok pc,er til å gjøre dette. Med mindre du mente at han skulle kjøre opp div. demoer ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå