Bogan Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Har et lite problem her jeg håper noen kloke hoder kan hjelpe meg ned. Har lenge brukt bit tornado som har virket raskt 40-80k Men i det siste 1-2 uker har det begynnt å gå ekstremt tregt (0-14k) Selv om de går tregt er hele linja treg som om de skulle laste maks... Lampen som skal være grønn er nå gul... Mistenker det er sp2 som jeg instalerte som fucker opp.. Men aner ikke hvordn jeg kan ordne dette.. Takker for svar
riktig Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Det er mulig det er SP2 ja.Den tillater kun et visst antall porter eller noe sånt. Tror det fins en patch som fikser dette.
Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Er det det originale bit torrent programmet, isåfall så tror jeg du må donere penger til fyren for å få det til å gå raskere. Har iallefall hørt det fra mange, men prøv å laste ned BitTornado det funker mye bedre
Bogan Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Er bitTornado jeg har. det som er på www.bittornado.com Har forstått at det er firewallen til sp2 som gjør dette, og at noe må gjøres med dette... Siden jeg ikke kan dette er jeg redd for å drive å "forske" på sikkerhets innstillinger..
Kenneth_S Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg bruker BitTornado med SP2 og det fungerer flott det, selv med brannmuren aktivert. Dersom du har mista den grønne lampa ville jeg sjekket om NAT'ingen din var korrekt. F.eks om du har "fått" en annen ip en den vanlige på nettverket ditt.
ebso86 Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 det med doneringen til bittorrent er det bare å trykke at du har donert så kommer den ikke opp mer
Bogan Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Hvordan sjekker jeg det? jeg instalerte patchen som nevnt ovenfor, resatte maskinen, men dette hjalp ikke.
Langbein Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Er det det originale bit torrent programmet, isåfall så tror jeg du må donere penger til fyren for å få det til å gå raskere. Det er bull Du kan donere penger til Bram Cohen, men det er høyst frivillig, og du blir ikke straffet på noen måte om du ikke gjør det. http://bittorrent.com/
realfingolfin Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hmmmm.....Når jeg poster noe lignende blir posten stengt og jeg får advarsel men du.....
XenZor Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hmmmm.....Når jeg poster noe lignende blir posten stengt og jeg får advarsel men du..... ??? Er ikke noe i denne tråden som strider mot forumreglene. XenZor
DeeTee Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 bittorrent er ikke ulovlig, da man kan laste ned andre ting enn piratkopierte programmer/spill. Guru3d.com bruker feks bittorent som klient for å laste ned drivere og diverse. De fleste norske ISPer blocker de vanlige torrentportene - 6000-6800 ( eller setter ned farten på de betraktelig ) ved å bytte til 10000-11000 vil du få bedre fart, og kan anbefale ABC Yet Another Bittorrent Client.
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hmmmm.....Når jeg poster noe lignende blir posten stengt og jeg får advarsel men du..... Du spurte hvor du kunne laste ned filmen X-men, du. Bittorrent som et program går helt fint an å diskutere, men beveger tråden seg ut på warez, blir advarsler utdelt og tråden blir evt. stengt.
Lars73 Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Prøv å skru av Firewallen.. Forresten. Jeg bruker BitComet, og ved nedlasting, så er det ofte at programmet lukker seg av seg selv. Noen som vet hva dette skyldes? Irriterer vettet av meg.. Mvh Lars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå