TDK Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har nå prøvd og få konsollen i CS:S opp lenge. Jeg har lagt til en bind ''et eller annet'' komando i en eller annen config fil, og krysset av for developer console i controls innstillingene inne i spillet. Men det skjer likevel ingen ting når jeg trykker | knappen... Hva kan jeg gjøre?
~~Undertaker~~ Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Start spillet... Options/Multiplayer/Advanced/Enable Console :!:
TDK Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Start spillet... Options/Multiplayer/Advanced/Enable Console :!: Har allerede gjort det, skrev det bare på en dårlig formulert måte over...
Wooho Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Start spillet... Options/Multiplayer/Advanced/Enable Console Dette gjør du først. Så går du inn på selveste CS-Sorce mappa finner "cfg" fila. Høreklikker på den, velger åpne i........(Word, Notapade o.l) Så tar erstarter du det standard tegnet på console i filen med / Husker desverre ikke åssen den standard tegnet så ut! Inne i spillet skal du nå kunne aktivere console ved hjelp av den knappen rett under Escape |.
Shaper^ Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Ellers så kan du skrive bak scoutrcutten til spillet "-console"
insider Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 kopiert fra en post av joltaire 1. gå til games menyen i steam 2. høyreklikk på counter-strike: source og velg properties 3. velg launch options 4. skriv "-console" 5. finn SteamApps\[email protected]\counter-strike source\cstrike\cfg mappa 6. åpne config.cfg i \cfg mappa 7. skriv inn på slutten av fila "bind "\" "toggleconsole" 8. save fila
MrLee Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 "|" funker ikke å binde i CS: S...samme gjelder øæå... åpne properties fro cS:S i mygames, legg til "-console" i "launch options", åpne cstrike\cfg mappa di og legg til "bind" "F3" "toggleconsole" i custom config fila di (må enten lage userconfig.cfg eller lage en autoexec.cfg og legge det til i) i spillet må du muligens også stikke inn på options-> keyboard-> advanced ->enable console...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå