Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

så det i profilen din. Kabinettet ditt var da ikke så ille da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk takk gunz, men når du skriver

Kabinettet ditt var da ikke så ille da... 

så indikerer det at det er noe jeg kan gjøre, men hva? Jeg har prøvd i noen timer, men klarer ikke å få vekk de S-ATA kablene, det er nesten bare de som er i veien :no:

EDIT: Fiksa quoten litt

Endret av sigen
Skrevet

folk er ofte innom kabinettene sine? Et kabinet skal se ut som et høl! masse støv og masse kabler, spesielt IDE kabler! null lys null dukkehus og null vannkjøling. Da nermer vi oss..

Skrevet
folk er ofte innom kabinettene sine? Et kabinet skal se ut som et høl! masse støv og masse kabler, spesielt IDE kabler! null lys null dukkehus og null vannkjøling. Da nermer vi oss..

:dontgetit:

Skrevet

Og din største hobby er data? :p

Skrevet

Har blitt en så populært dette, så jeg får vell slenge meg på:

Bilde av opplegge (ser bedre ut i virkligheten)

S3010037.JPG

Bilde av uvefekten som kameraet mitt ikke greier å fremheve, ser ut som om jeg har blå katoder els :cry: Men er nice i virkligheten!

S3010027.JPG

Skulle gjørne rydda mer, men er ikke så mye mer å rydde :cry: Har 3 disker som lager litt rot... Samt lcd display og div småting..

Men hva syns dere? ;)

(Lot meg poste 800x600 bilder for en gangs skyld :yes: )

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

nice step :D bedre nå som du fikk deg nytt kabbis :p

Skrevet
Har blitt en så populært dette, så jeg får vell slenge meg på:

Bilde av opplegge (ser bedre ut i virkligheten)

S3010037.JPG

Bilde av uvefekten som kameraet mitt ikke greier å fremheve, ser ut som om jeg har blå katoder els :cry: Men er nice i virkligheten!

S3010027.JPG

Skulle gjørne rydda mer, men er ikke så mye mer å rydde :cry: Har 3 disker som lager litt rot... Samt lcd display og div småting..

Men hva syns dere? ;)

(Lot meg poste 800x600 bilder for en gangs skyld :yes: )

Ser ikke bildene dine jeg :no:

Skrevet
Tilfeldig.. :roll: kor ellers skulle den vært? :hmm:

Jeg synes at det er best når man ikke ser rett på katoden jeg. Men smaken er som baken :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...