Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bygger cornoe pc nr 2 her legg ut noen bilder.Det dårlig kvalitet på bilden :blush:

Kassen er av Cooler Master Wave Master.

Der kan se et min problemer på bildene.

Endret av lordsmygen
Skrevet
Pc.1 x2 4400 @ 3.3GHz|-|Dfi nf4u|-|6600gt|Ocz pc 4000 eb 2*1gb|

Pc .2 E6600 | P5w dh deluxe | 7950gx2 625/822 |2*1gb 6400c4

Pc.3 E6300 |P5b vanila | 7900gs|4*512mb corsair 6400c5|

hmm.. samme spørsmål som over, pluss: du må da ha no penger så kan bruke såpass mye på pc? :p

problemet ditt er for høy kjøler eller hva?

*sikle*

Skrevet

pcen min ser så kjedelig ut inni at jeg ikke gidde å legge inn bilde. alt er orginalt men stripsa kabler og alt. ingen lys eller ekstra vifter. syntes ikke det er så veldig lurt å modde til etter garatien går ut. Acer er litt sta på sånt

Skrevet (endret)

2 av de er vare spill pcer før de ble full opp med disker og den siste er kunne en ren spill sak.Og du får ikke noen penger igjen på å selg brukt pcer i dag

Endret av lordsmygen
Skrevet
2 av de er vare spill pcer før de ble  full opp med disker og  den siste er kunne en ren spill sak.Og du får ikke noen penger igjen på å selg brukt pcer i dag

7084750[/snapback]

Enig der, men hvorfor ikke bare oppgradere den ene hele tia? Blir jo omtrent det samme da, men =P Alt utstyret er jo så nytt at det ikke kan være så altfor lenge siden du invisterte

Skrevet

jo og nei det alt kjekt med 2 pc som den en pc går i dass og jeg vil liksom ha noen så jeg kunne hold på med "alså klokking osv sånt" og ikke klokk på pcer som har disker full med kos

Skrevet
jo og nei  det alt kjekt med 2 pc som den en pc går i dass og jeg vil liksom ha noen så jeg kunne hold på med "alså klokking osv sånt" og ikke klokk på pcer som har disker full med kos

7086153[/snapback]

altså en hobby :hmm:

Skrevet
Hvorfor har du ikke HHD'en på andre siden? Blir mer ryddig da :)

Edit: Skrivefeil

7090937[/snapback]

Har vurdert det...men da ser det så utrolig tomt ut :p

er tomt nok fra før av:)

Skrevet

Kassa er pen...

Men jeg liker ikke blått lys i det hele tatt... synes det er alt for standar.

Dyrt å fylle opp en så diger box fult av utstyr.

Men vannkjøling ville kanskje gjort seg om man har penger til det !

Skrevet
Kassa er pen...

Men jeg liker ikke blått lys i det hele tatt... synes det er alt for standar.

Dyrt å fylle opp en så diger box fult av utstyr.

Men vannkjøling ville kanskje gjort seg om man har penger til det !

7091322[/snapback]

Jeg skal ha vannkjøling..jeg spare til det venter på litt stipend og saker så får vi se hva det blir til :):)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...