milkwood Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Trenger noen alternativer til en gammel bærbar som ikke er så ressurskrevende.(trenger lite cpu og minne) Pluss om det er freeware, men ingen krav. Til videoavspilling har jeg funnet VideoLan som funker utmerket. Web har jeg brukt opera, men godt over til firefox nå (idag) men til fotoredigering/tegneprogram ala photoshop. finnes det noen gode alternativer Er GiMP ressurskrevende? andre forslag? Noen som har noen forslag på andre programmer som er kjekt å ha som ikke er så ressurskrevende?
milkwood Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 En annen ting jeg trenger er mp3 spiller ala winamp... Winamp 5 er litt vel treg i starten..
Garathor Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 En annen ting jeg trenger er mp3 spiller ala winamp... Winamp 5 er litt vel treg i starten.. Medieavspiller: Foobar 2000 ! Er en spiller som kjører lett (bruker ikke skins eller denslags unødvendig tull), men er likevel et kraftig redskap. Den støtter utallige format, gapless playback og mye mer. Jeg ville valgt "special" versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå