trond-ankjell Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 [color=red]Jeg får ikke Max Payne 1 til å virke på xp. Hva kan jeg gjøre?[/color]
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Tror ikke det er så mange som kan hjelpe deg med mindre du klarer å komme frem med en bedre beskrivelse av problemet ditt. Max Payne skal fungere i Win XP.
Potetfar Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Si hva slags maskin du har, o.l.! Og formatering hjelper sansynligvis, hvis PC-en din er rask nok. Max Payne skal funke i XP ja, som Thomas sier. Endret 11. oktober 2004 av Potetfar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ja, men rød og stor skrift er ikke nødvendig.
Bear^ Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ah me eyes, my eyes they hurt, all that read and big latters Seriøs, Max Payne funker kjempe i XP, men kanskje fortell hva som er feil så kan vi kanskje hjelpe.
trond-ankjell Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Spillet er ikke disignet for xp og greier ikke å registrere .exe filen.
JimRamse Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Last ned 1.5 patchen da virker det!! Stemmer. Rotet med det jeg også, men med ny patch så funket det
oajen Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har også problem med max payne. Installasjonen går greit,har også lastet ned patch 1.05 men spillet fungerer ikke.Har prøvd de innstillinger som kommer frem ved oppstart,men må justere ned på de fleste. Da kan jeg gå videre,men ved oppstart av spillet går jeg straks tilbake til skrivebordet. ser på etuiet til spillet av det støter ikke Win XP. Hva i svarte huleste kan jeg gjøre for å få spille max payne I? Er det bare å ta å kaste spillet i søpla og finne en annen hobby?
slash Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Du kan eventuelt kaste window xp i søpla, grave frem windows ME og fortsette hobbyen din. Eller du kan kjøpe max payne 2.
oajen Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Selvsagt kan man kaste Win XP i søpla. MEN ser utifra andre innlegg at Max Payne fungerer i XP,mitt problem er hva skal jeg gjøre for å få spillet til å fungere på min PC! Er fremdeles meget åpen og lydhør for gode forslag. Max Payne 2 er også innenfor rekkevidde.
Totenkopf Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Hay thomas, hva er egentlig poenget med å ha en "Personlig melding"-link i signaturen din når PM-knappen er 2-3 cm nedenfor? D:
*aMo* Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg kjøpte Max Payne 1 på sånn billigsalg-sak, og den funker helt greit.. Så jeg skjønner ikke helt at det skulle være noe problem..
trond-ankjell Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Hvor finner jeg denne 1.5 patshen?????
Cursio Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Hvor finner jeg denne 1.5 patshen????? Patchen heter 1.05 her er en link. et enkelt søk på google fikk en hau med treff! Verre er det ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå