Gå til innhold

MSN legges ned?


Pr0Mo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres fullstendig ulogisk ut. De har jo brukt mange, mange år på å bygge et stabilt merkenavn i MSN - det har blitt et navn folk forbinder med startside, Hotmail, Messenger, og masse annet. Og Microsoft har jo et uttalt mål om å "erobre" internett. Så nei, det kan jeg med 98,14 % sikkerhet si at ikke kommer til å hende. Men det skjer jo en del forandringer hos MSN da - at de begynner å ta betalt for tjenester som tidligere var gratis og sånn...

Lenke til kommentar
Men det skjer jo en del forandringer hos MSN da - at de begynner å ta betalt for tjenester som tidligere var gratis og sånn...

Er et smart trekk det - gjøre allmennheten "avhengige" av en gratistjeneste, for så og ta seg betalt for det.

mye enklere det, enn å få folk til å signe seg opp på en betalingstjeneste, uten erfaringer.

Lenke til kommentar

Du har rett i at noe i MSN skal legges ned, men ikke MSN messenger..

 

Det som legges ned/har blitt lagt ned er MSN Chat.. Det var via clients på siden dems. Grunnen var at det var så mange gamlinger som fant unge jenter derfra.

 

Trodde også det var MSN messenger som ble lagt ned..

 

 

 

 

btw, msn 7.0 er snart rundt hjørnet, i følge rykter.

Lenke til kommentar

Tror de sliter kraftig ikveld gitt... til og med status sida til msn messenger service har tryna... hehe.... det her kan nok ta en tid...

 

Msn var forresten oppe ei lita stund i ettermiddag, men når jeg kom hjem nå var den borte igjen... :(

 

Msn messenger 7.0 er vel ikke akkurat rundt hjørnet... etter hva jeg har hørt så er det snakk om en lansering _kanskje_ over nyttår... og vi kjenner jo microsoft og deres frister... så det kan nok ta en stund...

 

Men må si at det er en del funksjoner i msn 7.0 som frister veeeldig... men må si at de har lånt mye av 3degrees sine ting.. kanskje ikke så rart når det egentlig er microsoft som står bak det å da... men som sagt, mye spennende nye funksjoner... gleder meg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...