Gå til innhold

trenger 17" lcd skjerm


Anbefalte innlegg

Når trådstarter seier han har MAKS 4000,- å bruke så kvifor må alle sei 1760nx, når det er faktisk nesten 10% over det maksbeløpet som er blitt satt.

Det er greit å sei at om du sparer litt til så kan du få deg en veldig god skjem, men å berre uhemma skrike ut, er berre tullete og viser at ein ikkje leser posten til trådstartar skikkeleg før ein svarer.

JanEirik

LCD-tester @hw

Jeg anbefaler ikke bare Nec 1760NX til trådstarter, men hovedsaklig til Mekkeren!

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er en oppgradering av 60-serien (les: 1760NX). Søk litt så finner du en masse info om det her i forumet

 

Mekkern: skjønner tanken din med å ta det i denne tråden, men stort sett blir det bare rot av det :) Da er det neste bedre å referere til denne tråden i en ny en hvis du føler det er nødvendig

Lenke til kommentar
venter du en ukes tid +/- vet du hvor bra den er også :fun:

 

(70 serien altså)

ok, vet ikke om jeg har lyst til å vente mer enn ut denne uken... har lyst til å bli Komplett ferdig snart, men du som er super god på dette området.

syns du at denne Samsung syncmaster 710N skjermen blir for dårlig når den ikke har DVI utgangen? denne skjermen likte jeg på alle måter nemlig, kunne ikke vært bedre dessuten så hadden den en utrolig hyggelig pris, Falt veldig for den.

 

men får høre på dere som kan dette,hvis dere mener at NEC 1760NX eller 710T M/ DVI er et bedre valg, så hører jeg på dere, og da er det et bedre valg. denne NEC'en så mer intresang ut enn 710T p.g.a at dette feste bak på denne ikke falt i smak her.

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar

hei trådstarter her hehe

jeg så at mekkeren hadde "kapret" tråden men jeg skjønner fint hva han mener og det han har spurt om og har gitt meg litt klaring og har nå mest sannsynlig bestemt meg for å kjøpe meg samsung 710t men får snakke med fattern så får vi se hva som skjer :)

 

takk for hjelpen alle sammen har dere noe annet å si så bare skriv jeg sjekker posten kontinuerlig :cool:

Lenke til kommentar

Jeg syns du skal gå for 710 N, siden jeg bestillte den igår. Dette etter å ha lest så mye positivt om den. Det er klart at 710T sikkert er litt bedre, men på lik linje med meg så er du vant til en gammel crt. Jeg sitter nå på en 15" crt, og tror jeg vil bli meget godt fornøyd.

 

Jeg valgte også og kjøpe på grunn av prisen som er rundt 3100kr, noe jeg syns var veldig billig.

Disse som har veldig greie på dette, og skal ha en skjerm som duger hadde sikkert valgt noe annet.

Men jeg skal ha denne som er en skjerm som kan brukes på flere områder.

Men om du har pengene så er det sikkert bedre alternativ.

Det er jo smak og behag, men jeg likte også foten på 710N.

Men tror ikke du skal stole på bilder, da denne visstnok varierer.

Lenke til kommentar

da, har jeg bestemt meg, og sett litt mer på denne NEC 1760NX skjermen, det blir denne. satser på at det dere kan anbefale er ihvertfall bra nok til meg og sikkert bedre enn mitt behov, men siden den skal være noen år får jeg vel trå til med denne skjermen selv om den var veldig dyr...

 

kan kansje ta også vente littegrann til. med å vente å se åsen det blir med denne såkalte 70serien Av NEC, men det kan vel ta sin tid kansje. er sikkert ikke å få kjøpt før om 1måned og koster sikkert så det svir i lommeboka, dessuten kan den vel ikke bli noen revolusjon på LCD?

 

Nei blir nok NEC 1760NX på meg da.

takker for hjelp, det hjalp veldig. må høre på de som kan det. :thumbup:

Lenke til kommentar
da, har jeg bestemt meg, og sett litt mer på denne NEC 1760NX skjermen, det blir denne. satser på at det dere kan anbefale er ihvertfall bra nok til meg og sikkert bedre enn mitt behov, men siden den skal være noen år får jeg vel trå til med denne skjermen selv om den var veldig dyr...

 

kan kansje ta også vente littegrann til. med å vente å se åsen det blir med denne såkalte 70serien Av NEC, men det kan vel ta sin tid kansje. er sikkert ikke å få kjøpt før om 1måned og koster sikkert så det svir i lommeboka, dessuten kan den vel ikke bli noen revolusjon på LCD?

 

Nei blir nok NEC 1760NX på meg da.

takker for hjelp, det hjalp veldig. må høre på de som kan det. :thumbup:

Du kommer til å bli meget fornøyd! Den skjermen er ikke bare grei, den er knallbra! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...