Andy cap Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) har battlefield 1942 1.6 problemet er som følgende: spillet fryser eller klikker til windows etter en liten stund spilling har prøvd reinstallalare spillet med d funker ikke har prøvd andre drivere til skjermkortet funket heller ikke har skjermkort: sapphire radeon 9600pro hovedkort: msi nforce3 250 gb cpu: amd 64 2800 ram: corsair value s så litt hjelp hadde vært fint Endret 10. oktober 2004 av Andy cap
Croyfer Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Okey hvis ingen andre har noen forsleg... Har du SP2 innstallert ? Er du sikker på at du ikke har for høy temperatur i PCen din ? Skjer dette bare i BF, eller i andre spill/programmer også?
ClawHammer Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Har å r9600 pro å samme feil prøv spillet utn patchen..
Andy cap Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Har å r9600 pro å samme feil prøv spillet utn patchen.. jammen da kanke e spille på internett har ikke sp2 instalert cpuen ligger på 68 på load, vet at dette er alt for varmt men alle andre spille funka fint kun bf som klikka Endret 13. oktober 2004 av Andy cap
Shitkaka Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 eg har hatt nett da samma problemet....bare reinnstalerte spillet så funka da
Tim Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hvis du har overklokket, så klokk ned. Sjekk CPU temp osv. Fungerer spillet når du ikke patcher? Spiller du med cracka version? Hvis ikke kan du jo sende EA en mail.. Prøv å bytte oppløsning, skru av AA og AF.
SpinNdre Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Har å r9600 pro å samme feil prøv spillet utn patchen.. jammen da kanke e spille på internett har ikke sp2 instalert cpuen ligger på 68 på load, vet at dette er alt for varmt men alle andre spille funka fint kun bf som klikka Problemet ligger nok i CPU tempen din, det letteste er nok å kjøpe ny kjøler. Evt. koble i noen kabinett vifter
Andy cap Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Har å r9600 pro å samme feil prøv spillet utn patchen.. jammen da kanke e spille på internett har ikke sp2 instalert cpuen ligger på 68 på load, vet at dette er alt for varmt men alle andre spille funka fint kun bf som klikka Problemet ligger nok i CPU tempen din, det letteste er nok å kjøpe ny kjøler. Evt. koble i noen kabinett vifter vet at det ikke er cpu tempen den bruker å falle til 45grader noen ganger (hakke peiling korfor) men har fortsattsamme problemet selvom tempen synker. ene sidedøren står åpen tror spillet funker når jeg ikke patcher. har ikke prøvd. får teste når jeg kommer hjem fra skolen idag, å spillet er ikke cracket. Endret 14. oktober 2004 av Andy cap
-=Toasted=- Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 jeg har samme saphire kortet.. ser rett og slett ikke ut som om bf støtter faanskapen.. hos meg rebooter maskina. noen som veit om en bf patch eller no som støtter detta skjermkortet så er det bare og maile meg på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå