Gå til innhold

Lekte litt i Cinema4D...


Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg Cinema 4D i går og lekte litt, 3D er helt gresk for meg men har planer om å lære meg det for det er ganske morro.

 

Så langt har jeg fått laget noen få bilder og lurte på hva dere synes, helst fra dere som har drevet/driver med 3D (og husk at jeg er nybegynner fra og med i går):

 

 

 

 

Her... 4 bilder

 

 

EDIT: Jeg legger mest vekt på at bildet skal se pent ut og ikke modellen for jeg klarer ikke modelere enda :blush:

 

EDIT2: PS! Har pynta litt på noe av det i photoshop...

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig fine bilder.. Men kanskje litt små?

Veldig bra til å være de første iallefall!

 

Jeg likte best det vinglasset, jeg syntes refleksjonen var bra :)

 

EDIT:

Sorry, jeg så ikke at kritikken måtte komme fra de litt mer 'gode' i 3D :blush:

Neida, kritikk fra alle :D takk skal du ha...

Men er også ute etter kritikk fra de som driver med det.

 

Og bildene er små fordi jeg ikke gidder å vente i 1 time på at renderene skal bli ferdig.

Lenke til kommentar

Må ha en mer spennende bakgrunn på vinglasset, dessuten heter det ikke vine, men

wine på engelsk. -- Refraction funker ikke så fett på flate bakgrunner. - Men prøv å

utfordre deg litt mer, - disse tingene du har laget her er enkle, - vinglasset blir kanskje

det mest avanserte, selv om det også er veldig lett å lage (nå kjenner ikke jeg Cinema4D,

men det er iallfall lett i andre programmer). Så lag noe litt mer vanskelig, så blir det

lettere å si hvor du trenger forbedring. - Ballen var forøvrig alt for firkantet osv.

Overflatene du har brukt virker som om de er laget fra før (altså at de er hentet raskt

inn) - fordi de virker ikke helt gode på den der «marbel terning» greia di.

 

Velvel, - ellers var bildene veldig lite interessante, direkte kjedelige. Men jeg ser jo du

nettopp fikk programmet, så du må lære deg det litt mer før vi kan se flotte greier :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...