Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg syntes A Milli sangen suger! Hvorfor er den så bra..? Liker mange andre Lil' Weezy sanger, men jeg skjønner ikke hva det er med a milli. Beaten er bra, men refreng og alt det andre suger. Har ikke prøvd å få med meg teksten da, kanskje det har noe med den.
Spør du meg er teksten i A Milli er noe av det mest tekniske Lil' Wayne har skrevet, og så fremfører han den forbanna bra. Også smeller beaten bra i bilen. Eneste Lil' Wayne-sang jeg har likt i det hele tatt, sett bort ifra gamle låter fra Hot Boys-tida hans.

Apropos:

Hot Boys - I Need A Hot Girl

Se filmen hos Youtube

Endret av ehs5
Skrevet (endret)
Jeg syntes A Milli sangen suger! Hvorfor er den så bra..? Liker mange andre Lil' Weezy sanger, men jeg skjønner ikke hva det er med a milli. Beaten er bra, men refreng og alt det andre suger. Har ikke prøvd å få med meg teksten da, kanskje det har noe med den.
Spør du meg er teksten i A Milli er noe av det mest tekniske Lil' Wayne har skrevet, og så fremfører han den forbanna bra. Også smeller beaten bra i bilen. Eneste Lil' Wayne-sang jeg har likt i det hele tatt, sett bort ifra gamle låter fra Hot Boys-tida hans.

Apropos:

Hot Boys - I Need A Hot Girl

Se filmen hos Youtube

Sangen er bra å høre på i bilen ja, men jeg lytter aldri til den. Det kan sikkert ha noe med at jeg ikke er den "über gangstah" fyren. Beaten passer bra til stemmen hans i den sangen da.

Ellers var den Hot Boys sangen du postet fet. Har du mer er det bare å poste! :) EDIT: Forresten så hører jeg på Hot Boys sangen "The Block is Hot".

EDIT 2: Jeg kom over to sanger jeg likte relativt godt. Sangene er sunget av Lil' Flip. Har jo glemt fyren helt.

Lil' Flip - Game Over:

Lil' Flip ft. Lea - Sunshine:

Se filmen hos Youtube

Den siste var kanskje litt mye Lea...

Endret av Rexbatov
Skrevet

Det er vel de to Hot Boys-sangene jeg har hørt sånn ordentlig, men kjente en kar som pleide å være helt Hot Boys-frelst, så har vært passiv lytter av mye. Noe helt annet:

K'Naan - The Dusty Foot Philosopher

Se filmen hos Youtube

Skaffet dette albumet, fresht!

Skrevet (endret)

Var mye spennende der, mye jeg ikke har fått sjekket ut enda. Men bet meg merke i to spesielle, 6. Kanye West - 808’s & Heartbreak og 3. Lil Wayne - Tha Carter III. Jeg liker dem rett og slett ikke, og ville ikke plassert dem på en toppliste.

EDIT: Kan jo nevne at jeg ville fjernet dem og plassert inn Little Vic - Each Dawn I Die, og Immortal Technique - The 3rd World

Og angående ODB, fra oppover i tråden.

ODB - Why do you build me up?

Se filmen hos Youtube

Rett og slett herlig.

Endret av PureChaos
Skrevet

Jeg er offisielt Reks-frelst, karen har noen sanger som bare er helt latterlig bra til å være såpass ukjent. Bigup hvem det nå var som anbefalte han! Og tips om hvor man kan kjøpe platene hans her til lands mottas med takk. ;)

Reks - Till Death Do Us

Skrevet (endret)
Bokstavrim er min greie(som i slutten av første verset på sangen jeg postet(1.25 ca)). :) Kom gjerne med anbefalinger.

Elsk sang, stoltz. Jeg er veldig fan av musikksmaken din. Flere sanger lignende AOTP, Jedi Mind Trics el. du vil anbefale? :)

EDIT: Du har forresten feil, stoltz. 2:30 har det beste verset. ;)

Endret av Darkbuster
Skrevet
Elsk sang, stoltz. Jeg er veldig fan av musikksmaken din. Flere sanger lignende AOTP, Jedi Mind Trics el. du vil anbefale? :)

EDIT: Du har forresten feil, stoltz. 2:30 har det beste verset. ;)

Jeg sa ikke noe om best vers. Jeg prøvde bare å få frem at jeg liker den typen måte å rime på(og spør etter anbefalinger på liknende). :)

Jeg husker ikke hva jeg har anbefalt før, men jeg liker godt

og
av AOTP fra albumet Ritual of Battle.

I tillegg nevner jeg gjerne Uncommon Valor med JMT og Rugged Man for X-te gang. :wee:

Skrevet
Bokstavrim er min greie(som i slutten av første verset på sangen jeg postet(1.25 ca)). :) Kom gjerne med anbefalinger.

Papoose - Alphebatical Slaughter, Saigon feat. Kool G Rap - Letter P og JoJo Pellegrino på Tommy Tees siste album (som er til salgs nå straks), husker ikke navnet på den låta i farta.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...