Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra, veloverveid innlegg Loso - O store hip-hop guru!

Til PhoenixHunter:

Du kan jo laste ned noen album, så kjøper du evt. det du liker. Du kan også sjekke ut den gamle gruppa hans, Leaders Of The New School.

Skrevet
:wee:

Hører forresten at Busta Rhymes skal til Oslo 16. mai.

Skrevet (endret)

De fleste har vel fått med seg disse her, men om ikke er det på tide. Expand and enjoy :D

Crooklyn Dodgers - Crooklyn Dodgers ( Buckshot, Masta Ace, and Special Ed - Prod. by A Tribe Called Quest)

Se filmen hos Youtube

Crooklyn Dodgers 95' - Return of the Crooklyn Dodgers (Chubb Rock, Jeru the Damaja, and O.C. - Prod. by Dj Premier)

Vet dere om noen som rapper fortere en Busta? Brake ya neck er jo helt syyyk!

Han er kanskje kjapp, men det er mye svada og :wee:

Endret av AvieN
Skrevet
Busta har såvidt jeg vet aldri vært verdens raskeste rapper. Du kan jo sjekke ut Bizzy Bone og Twista for å begynne et sted.

Twista er nok den raskeste rapperen, er med i Guiness Rekordbok og greier.

Skrevet

Det er mye svada når det kommer til busta ja, men han er likevel rapperen jeg synes høres fetest ut når han rapper fort. Har hørt på jævlig mange med rask flow, men det blir ikke det samme som busta.

Skrevet
:wee:

Hører forresten at Busta Rhymes skal til Oslo 16. mai.

Fy faen så fet det hadde å vært der :( synd jeg bor i trondheim

Busta har såvidt jeg vet aldri vært verdens raskeste rapper. Du kan jo sjekke ut Bizzy Bone og Twista for å begynne et sted.

Twista er nok den raskeste rapperen, er med i Guiness Rekordbok og greier.

Det så jeg på tv, helt syykt.. å verdens raskeste maskinskriver skulle prøve seg å skrive det han rappe, fikk med seg 6-7 ord :p

Dagens sang for meg

Se filmen hos Youtube

Skrevet (endret)

En av mine "mange" favoritter fra det nyeste albumet, et must for folk som setter pris på real hip-hop :D

eMC - Winds of Change

Endret av MKej
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...