Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syns ikke noe særlig om ATL selvom jeg har de to siste til TI.Han er flink.

6573977[/snapback]

 

Nigguh what? ATL er feeeett! :D

6575879[/snapback]

 

Dat laffy taffy (candy gurl)

 

Gurl shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Gurl shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Dat laffy taffy (candy gurl)

Dat laffy taffy

 

I'm lookin fa Mrs. Bubble Gum

I'm Mr. Chik-O-Stick

I wanna (dun dun dunt) (oh)

Cuz you so thick

Gurlz call me Jolly Rancher (Oh)

Cuz I stay so hard

You can suck me for a long time

(Oh my god!)

Gurl dis ain't no dance flo'

Dis a candy sto'

And I'm really geeked up

And I got mo' dro

I pop, I roll

It's soft I know

It's da summer time

But yo laffy taffy got me froze (oh)

Gone get loose (oh)

Gone get low (oh)

don't be shy

H** I'm Faybo? (oh)

I kno' you wanna ride

You a star and it shows

(What's happening? What's up? What's up? Let's go, let's go, let's go)

 

Gurl shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Gurl shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Dat laffy taffy (candy gurl)

Dat laffy taffy [Repeat 2x]

 

Cum on trick cum on trick

Here go Mr. Chocolate

I like da way you break it down

Waddle, stop you watchin me

Laffy taffy I'm likin' dis

Big ol a** you shakin b****

Close yo mouth and don't say s***

Bend on ova and hit a split

Work dat pole and work it well

Stacks on deck, yo ankles swell

Gurl let me touch ya

I will neva tell

Security gaurd don't scare nobody

Damn right I touched dat h**

All da money just hit da flo'

D4L I'm ready to go

H** can't even shake no mo

Dey tired out

Lets ride out

B**** you wanna go

Den she can go

She get in my car

I ain't playin no mo

Start movin on my Faybo

B**** she probably already kno'

Let me see dat laffy taffy

(dun dun dunt)

 

Gurl shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Gurl shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Dat laffy taffy (candy gurl)

Dat laffy taffy [repeat 2x]

 

Say baby gurl

A wat you gon' do

I got a hundred 1s

I wanna throw on you

Just keep dat a** shakin

And I keep tippin' you

While I sit back like a playa

And sip dat grey goose

Feelin' all loose

Cuz gurl you on your job

You got my d*** hard

Da way you touch dem toez

Workin' dem micros

On da stilletos

You made it skeet skeet skeet

Like a water hoez (candy gurl)

Got me goin' in my pocket

Pullin' out mo' dough

Let da waitress kno' I need to order

Five hundred mo'

You besta believe lata on we headed 2 da mo'

So gone and pack dem bags

And let's mothaf***in' go

I'm waitin' on yo fine a**

At da front doe

Gurl you don kno'

Ima toss da laffy taffy

Toss it flip it and slap it

Bust a couple of nuts

And get right back at it

 

Gurl shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Gurl shake dat laffy taffy

Dat laffy taffy

Dat laffy taffy (candy gurl)

Dat laffy taffy [repeat 2x]

 

 

:nei:

 

Åja,forresten,må jo få si at det er bra rappere der, Outkast,Goodie Mob & Ludacris.

Endret av Torsty
Lenke til kommentar
Åja,forresten,må jo få si at det er bra rappere der, Outkast,Goodie Mob & Ludacris.

6575938[/snapback]

 

Nemlig, man kan alltid trekke ut rævva ting, enten om det er Westcoast, Eastcoast, Drty South, whatever... men ATL kan ikke disses, bare Outkast er gode nok til at ATL kan beregnes som grisefett!

Lenke til kommentar
Forøvrig var Incarcerated Scarface - Raekwon digg

 

Only Built 4 Cuban Linx er jo et must i samlingen...

Sjekk ut Ice Cream, Wu-Gambinos, Guillotine (Swords)

 

 

SJEKK UT JR WRITER - HISTORY IN THE MAKING

 

det er crack!

6575144[/snapback]

Han kommer jo med cuban linx 2 nå snart så :) håper den blir på høyde mer eneren..

 

NP:Promoe - These walls :love:

6575601[/snapback]

 

Bør bli det. Har gått rykter om at Rae er nærme å signe til Aftermath. Det hadde vært SINNSYKT. Uansett hvor lite jeg liker RZA, jeg øyner et potensielt klassisk album her.

 

EDIT: Den beste sangen fra OBFCL er utvilsomt Verbal Intercourse featuring Nas. Snakk om "murdered on your own shit" :D

 

EDIT2: Laffy Taffy er faen meg WAAAAAAAAAAAAAAACK!

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Bør bli det. Har gått rykter om at Rae er nærme å signe til Aftermath. Det hadde vært SINNSYKT. Uansett hvor lite jeg liker RZA, jeg øyner et potensielt klassisk album her.

 

EDIT: Den beste sangen fra OBFCL er utvilsomt Verbal Intercourse featuring Nas. Snakk om "murdered on your own shit"  :D

 

EDIT2: Laffy Taffy er faen meg WAAAAAAAAAAAAAAACK!

6576851[/snapback]

Ja leste dette jeg også, blir spennende og se hva det blir til ;) Men jeg digger rza beats kanskje pga Wu tang var noe av det jeg startet og høre på back in the days.. Men skal ikke starte en ny diskusjon om dette som vi har hatt her før i tråden, men om noen andre vil kan vi godt ta det..

 

Ang Laffy Taffy så er det ikke noen tidløs sang for og si det på den måten, men jeg mover heller til den enn noe smørete liste pop bare så det er sagt. Men mye feita fra atl som over alt nedi sør.. Men nå skal jeg ta kvelden mens jeg sovner inn til

Mac Dre - Genie in the lamp albumet. Fortsatt ganske hekta på det :love: Sjekk det gjerne ut og si hva du syntes, skrev en liten feedback på det noen sider tilbake.

 

NP:Mac Dre - Hotel Motel

 

Signer ut for natta, peace til alle hodene her ;)

Lenke til kommentar

Vel,hvis det er noen "Wu-Fans" her så ville jeg anbefale å sjekke ut www.chambermusik.com.

 

En side/internettradiostasjon/butikk som selger fra artister som King Just,Buddha Monk,Northstar,Y-Kim,Cappadonna og masse andre wu-stash du ikke finner i vanlige butikker :love:

Lenke til kommentar
hører ikke så mye på rap lengre, men de gamle eminem sangene er dritt kule. geniale tekster

6577402[/snapback]

 

Det aller eldste og det første albumet som blei en hit er bra, alt etter det blei bare vås imo

6577420[/snapback]

F0rste albumet var Infinite og ble lansert i 1996, deretter Slim Shady EP som ble lansert i 1997. Disse ble som regel kun solgt i fA eksemplar lokalt, men forskjellen pA disse to albumene er enorm! Du h0rer tydelig forskjellen pA en utrolig god MC og Slim Shady.

 

Albumet du mener er nok The Slim Shady LP. Har litt vanskelig for A si hvilket album som er best av TSSLP og SSEP. Men enig, etter dette ble han bare dArligere og dArligere, selv om The Marshall Mathers LP var et veldig bra album. Han var ikke sulten lengre.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Har ikke sansen for han jeg heller, har infinite LPen som er aight, har ikke sjekket ut så mye ellers. Men han leverer noen syyke vers avogtil, f.eks Renegade der han outshiner selveste Jigga. Flower så vanvittg kult på den.

 

Reeg; Copywrite er rå, noe nytt om han i det siste? Har ikke hørt noe etter cruise control.

Lenke til kommentar
Ah, shit!

Fikk dere med dere programet på Mtv nå nettopp?

Var om "Mtv Yo" sin historie, altså om Hip-Hop'ens historie! Ble skikkelig rørt av det...

6578435[/snapback]

 

Jeg så han Blizzard karen som fikk hjelp av Ghostface og han BCC karen som jeg ikke kommer på navnet akkurat nå til å rappe.

 

Også så jeg Pharrell som starta klæsbutikk i Japan,freeeesshhhtt!

 

Spennende nyheter:

 

 

 

Snoop, Kurupt, Daz Producing 'Tha Dogg Pound DVD'

By Mike Winslow

Date: 7/28/2006 1:30 pm

 

 

 

 

Snoop Dogg, Daz Dillinger and Kurupt are launching a new behind-the-scenes DVD magazine titled Tha Dogg Pound DVD.

 

The DVD will feature footage of Tha Dogg Pound, up and coming artists and issues that are pertinent to the urban community.

 

"We are in full alliance and have a team of individuals who are going to ensure that we are modern and that we are staying in the fold of new and interactive trends." Snoop Dogg said in a statement. "Our DVD actually will have content that the fans can choose themselves. If they want to see more of my freestyles or if they would like to see how it is to go on tour, this is the DVD magazine to have. They will receive exclusive things. This is our backstage pass to our lives."

 

The DVD, which is executive produced by Snoop, Daz Dillinger, Kurupt and Dogg Pound affiliate Mr. Arnold White, is slated to hit select stores this month, with a worldwide release following in September.

 

"[Questions] I get [are] 'How do I become the next rapper, or the next promotions guy? And this DVD magazine will have how to in that area as well. It's just an overall well thought out DVD magazine, and I am glad that Snoop Dogg, Daz and Kurupt are putting it out."

 

Associate Producers of Tha Dogg Pound DVD include Shemia Miller, Young Breezy and Cartoon.

Lenke til kommentar
Ah, shit!

Fikk dere med dere programet på Mtv nå nettopp?

Var om "Mtv Yo" sin historie, altså om Hip-Hop'ens historie! Ble skikkelig rørt av det...

6578435[/snapback]

 

Jeg så han Blizzard karen som fikk hjelp av Ghostface og han BCC karen som jeg ikke kommer på navnet akkurat nå til å rappe.

Også så du ikke resten? :nei:

Lenke til kommentar
Ah, shit!

Fikk dere med dere programet på Mtv nå nettopp?

Var om "Mtv Yo" sin historie, altså om Hip-Hop'ens historie! Ble skikkelig rørt av det...

6578435[/snapback]

 

Jeg så han Blizzard karen som fikk hjelp av Ghostface og han BCC karen som jeg ikke kommer på navnet akkurat nå til å rappe.

Også så du ikke resten? :nei:

6578725[/snapback]

 

Nei,det går jo mere resten av dagen og imorra :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...