larsegg Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 som dere ser på vedlagt bilde. så er det noe "rusk" i bildet. jeg har prøvd alle slags mulige drivere. har installert ny kjøler til skjermkortet(artic cool vga) Specs: Sapphire Radeon 9800 PRO 128MB AMD 64 3000XP FIC K8-800T med VIA K8T800 chipset Noen råd/forslag? Mvh Lars Erik
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Sjakkbrettmønster skyldes ofte misslykket forsøk på modding av skjermkort. Kan også komme av for høy varme.
notarget Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Klokket skjermkort? Er det bare slik problem i dette spillet? Offtopic: Åssen spill er det? Endret 9. oktober 2004 av notarget
larsegg Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 "sjakkbrett" var det før jeg byttet kjøler. det er sånn på alle spill, men sjeldent så mye. fremdeles irritabelt. spillet er vel 18 wheels of (ett eller annet) går ut på å kjøre rundt i usa med truck. fryktelig vandannende.. skjermkortet er ikke klokket. og jeg har veldig vondt for å tro at det er for høy varme der nå... andre forslag?! Lars Erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå