Gå til innhold

På jakt etter bilspill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter et godt bilspill. Det skal være av typen der det er lagt mer vekt på cruising og fartsfølelse enn streng realisme. Tenk spill som gode gamle Outrun på automat og Lotus Esprit Turbo Challenge på Amiga.

Gjerne med pen grafikk, varierende vær og føre. Rett og slett stemning og cruising i fokus.

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Planer om å være i forumet her lenge? Unødvendig...

Spill som er kule, hvis det er pc plattform så er jo ikke Need for speed undergrounds 2 langt unna...Playstation2 eller Xbox...Da må du ha Burnout3, ellers så er Outrun2 på vei til Xbox.....Uansett, har du ratt er Richard Burns rally fett som bare det, men kansje litt mye realisme noe ganger.....

Endret av psilocybe
Skrevet

Planer om å være i forumet her lenge? Unødvendig...

Spill som er kule, hvis det er pc plattform så er jo ikke Need for speed undergrounds 2 langt unna...Playstation2 eller Xbox...Da må du ha Burnout3, ellers så er Outrun2 på vei til Xbox.....Uansett, har du ratt er Richard Burns rally fett som bare det, men kansje litt mye realisme noe ganger.....

Edit: lol han ble kastet ut mens jeg skrev, hihi

Skrevet

Eg likar need for speed porsche 2000! :)

I det eine moduset kan du kjøpe nye og betre delar til den fine porscha di, du må og velge dekk (det er berre slicks, dry og wet dekk viss eg ikkje hugsar heilt feil). Du kan kjøpe nye eller brukte porscher for pengane du får for å vinne løp. Du må og velge kva løp og cupar du vil køyre. Du kan òg vere test-sjåfør, eller enkelt og greit ta eit quickrace: Velg deg bil, bane og køyr i vei! (På det første moduset, som eg har gløymt namnet på, kan du unlocke nye bilar og baner til quickrace'a)

Skrevet
Men for svarteste barteste, da. Bruk rapporter-knappen, ikke quote/svar tilbake til troll som "layer".

Hvis jeg hadde vært nærtagende ville jeg gjort det. Jeg synes mange av de bildene er artige. :D

Men neste gang skrur jeg på ignore-filteret i stedet.

Skrevet

Vet ikke med dere men etterat denne tråden starten begynte jeg å tenke mere bilspill igjen :) har spilt Richard Burns Rally nå noen dager og synes dette er ett helt sinnsykt spill. Realistisk og utrolig vanedannende. Du føler at du har prestert noe når du er ferdig med runden og kjører fort og uten å ha "taket" eller dundra inni ett tre i 150 km/t....Anbefales virkelig, var wrc fan fremtil dette spillet kom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...