-Teddy- Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 (endret) I CS:CZ skulle det visstnok være noen nye våpen, har hatt spillet en stund, men fikk atk i en CSCZ guide nå, hvor det står om alle våpnene til CT og T. Våpen som står at finnes i guiden som jeg ikke har sett noe til er: -General MG 60 -LAW ROCKET (IT's mainly used as an anti-tank weapon, but in CZ you can use it to take out structures or a room full of terrorsists. -Samme våpen hos T mangler. Hvor kan jeg egentlig få tak i disse våpnene? Og det er jo egentlig også nye weapon models, men disse er kun i Deleted Scenes, og ikke i vanlige bot games, men kompisen min har de nye skinsa i bot games... Savner det nye maskingeværet veldig, lurer på hvordan det er! Har aldri sett noe til hverken LAW eller MG 60 jeg. har brukt LAW en gang i Deleted scenes da. Hva skjer? Det er jo satt opp som om det gjelder i CZ bot games osv, i og med at det står våpnene fot Terrorists og Counter Terrorists. Det er ikke en giude med bare våpen, men med mye annet snacks og. "Primas Official Strategy Guide" Men; hvor er våpnene mine? Endret 9. oktober 2004 av -Teddy-
Zlash Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Bazookaen ble vel fjernet fra spillet, men de andre skal være ikludert. Merk at disse våpene også ble implementert i CS.1.6. Eller er det jeg som er trøtt nå?
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Maskingeværet mangler. "Let it warm up, the aim gets smaller when the machine gun is warm" Er vel bare PARA i 1.6? Uff.... Hvordan oppdaterer jeg CZ da? Legge det inn i STEAM og oppdatere? -Ok, da gjør jeg det i morra. Kjekt å svare seg selv. Men hvor er skinsa? -Åja, så det, oppdatere ja... Hvor blir det av maskingeværet mitt?
Sigga Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Rakett Launcher AWP hadde vært fyrrige saker gitt.
mbskywalker Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 skal det ikke være gassgranater og gassmasker også da? jeg fikk cz i sommer, og alle våpen er samme som i 1.6 for meg også..
Killerzevs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Rakettkasteren er ikke med på CZ. Bare deleted scenes
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Joda, men allikevel skal det være et nytt maksingevær! Har verken sett det i DS eller i CZ! *Dumme valve* Endret 9. oktober 2004 av -Teddy-
KompleX Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Of topic: Kjøpte HL2 Silver pakka igår, innstalerte CZ. Men når jeg loader et mission stopper loadinga opp! Noen som vet hva jeg skal gjøre her?
Ostepølsa Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 rocket launcher hadde vært ganske så greit ja cz = cs 1.6 med andre skins.. altså..ingenting nytt..
chokke Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Tror det er en GOD del bugs ennå, føles snn ihvertfall... ikke helt windows kompitabelt ^^
munky Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 General MG60 finner du jo i Deleted Scenes, men den rocket launcheren har jeg aldri sett noe til
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Vil ha mg60 i vanligmultiplayer... LAW brukes jo i motorcade assault.
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Hadde vore gøy med rocket launcher online Hehe Har oppdatert CZ og fikk nye skins ialefall, men ingen våpen.
Sigga Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Men er jo få som bruker Para,så sikkert ikke så mange som hadde brukt den andre.
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Neinei, sikert ikke, men allikevel, de har snytt meg for et våpen. Endret 9. oktober 2004 av -Teddy-
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Ingen som vet noe om mitt savnede våpen? Om det er noe jeg må gjøre for å få det eler noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå