Gå til innhold

Condition Zero mangler våpen og skins! -Bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I CS:CZ skulle det visstnok være noen nye våpen, har hatt spillet en stund, men fikk atk i en CSCZ guide nå, hvor det står om alle våpnene til CT og T.

Våpen som står at finnes i guiden som jeg ikke har sett noe til er:

-General MG 60

-LAW ROCKET (IT's mainly used as an anti-tank weapon, but in CZ you can use it to take out structures or a room full of terrorsists.

-Samme våpen hos T mangler.

Hvor kan jeg egentlig få tak i disse våpnene? Og det er jo egentlig også nye weapon models, men disse er kun i Deleted Scenes, og ikke i vanlige bot games, men kompisen min har de nye skinsa i bot games... Savner det nye maskingeværet veldig, lurer på hvordan det er! Har aldri sett noe til hverken LAW eller MG 60 jeg. har brukt LAW en gang i Deleted scenes da.

Hva skjer? Det er jo satt opp som om det gjelder i CZ bot games osv, i og med at det står våpnene fot Terrorists og Counter Terrorists. Det er ikke en giude med bare våpen, men med mye annet snacks og. "Primas Official Strategy Guide"

Men; hvor er våpnene mine?

Endret av -Teddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bazookaen ble vel fjernet fra spillet, men de andre skal være ikludert. Merk at disse våpene også ble implementert i CS.1.6.

Eller er det jeg som er trøtt nå?

Skrevet

Maskingeværet mangler. "Let it warm up, the aim gets smaller when the machine gun is warm" Er vel bare PARA i 1.6?

Uff.... Hvordan oppdaterer jeg CZ da? Legge det inn i STEAM og oppdatere? -Ok, da gjør jeg det i morra. Kjekt å svare seg selv.

Men hvor er skinsa? -Åja, så det, oppdatere ja...

Hvor blir det av maskingeværet mitt?

Skrevet (endret)

Joda, men allikevel skal det være et nytt maksingevær! Har verken sett det i DS eller i CZ! *Dumme valve*

Endret av -Teddy-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...