Gå til innhold

anbefaling av snowblades?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

hmm

har ikke snowblades selv, har en slags blanding mellom snowblades og vanelige, de er ganske korte, det er nesten tup bak, så jeg kan kjøre begge veier...

 

har hatt disse i 2 år nå, det er av typek K2, de er veldig bra og tåler mye, kjøp deg k2, de meste de har er ganske bra...

 

er du ute etter mye fart så er ikke snowblades det du trenger, disse er beregnet til triksing, jo lengre ski jo høyere fart kan du ha...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
hmm

har ikke snowblades selv, har en slags blanding mellom snowblades og vanelige, de er ganske korte, det er nesten tup bak, så jeg kan kjøre begge veier...

 

har hatt disse i 2 år nå, det er av typek K2, de er veldig bra og tåler mye, kjøp deg k2, de meste de har er ganske bra...

 

er du ute etter mye fart så er ikke snowblades det du trenger, disse er beregnet til triksing, jo lengre ski jo høyere fart kan du ha...

har vurdert de du har.... for etter beskrivelsen din har du twin tip ski... kan det stemme ???

Lenke til kommentar

litt OT:

 

har du forslag til nye briller, trenger noen, knuste mine når jeg falt sist gang jeg kjørte...

 

de MÅ være dogg-frie(eller hva det heter) og tåle en del...

noen merke eller type å anbefalle?

bør også være sånn at man ser godt i snøen med dem, vet ikke hva det heter men...

 

har forresten prøvd en del typer slalåm-ski, K2 er de beste synes jeg...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Ehh, jeg ville egentlig styrt unna amerikanske merker som K2 og Head... de følger ikke med i utviklingen. (påstand fra en kamerat av meg som er proff skiinstruktør)

 

Völkl, Salomon, Atomic, Nordica og Elan har alle gode ski...

 

 

Når det gjelder briller er det vel lite som kan måle seg med carrera, men de er jo litt dyre da.

Lenke til kommentar

Det er vell litt forskjellig fra ski til ski innenfor et merke. Akkurat som innenfor StffyBoy nevnte CPUer kan jeg også gjøre det. Det er forsjell på P4 og Celeron! Akkurat slik er det også innen ski-verdenen!

 

De billigeste skiene til K2 kan være like gode som de billigeste skiene til F.eks. Salomon (som jeg selv har telemarksik av).

 

Man må se på ski vs. ski! Ikke merke vs. merke! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...