Gå til innhold

2 spørsmål til 1.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har 2 spørsmål.

Spørsmål nr.1:

ALTID når jeg spiller CS 1.6 har jeg altid høy ping, rundt 70-120. Jeg har opplevd _1_ gang at jeg har fått ca. 40. Dette er veldig plagsomt. Jeg har lik linje som mange av vennene mine men de lagger ikke :dontgetit:. Det har ikke noe med serveren jeg spiller på å gjøre heller. Jeg har ikke akkurat det pheteste hardware da, men det har vel ikke noe med saken å gjøre?

Spørsmål nr.2:

Dette spørsmålet er kanskje spurt før her også, men jeg prøvde å søke på _noe_ men fant det ikke.. "Menyen" (der hvor man velger våpen og om du skal være T eller CT) den var før i bilder på en måte. Men nå er det bare hvit tekst så jeg må trykke 1234.... for å velge (jeg har altid pleid å bruke tallene men når venner som er veldig nye i cs skal spille så kan jo ikke de alle tallene for hva som er hva)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg har 2 spørsmål.

Spørsmål nr.1:

ALTID når jeg spiller CS 1.6 har jeg altid høy ping, rundt 70-120. Jeg har opplevd _1_ gang at jeg har fått ca. 40. Dette er veldig plagsomt. Jeg har lik linje som mange av vennene mine men de lagger ikke :dontgetit:. Det har ikke noe med serveren jeg spiller på å gjøre heller. Jeg har ikke akkurat det pheteste hardware da, men det har vel ikke noe med saken å gjøre?

Dette avhenger av flere ting.

1. Hvilken linje har du?

2. Hvilken ISP har du?

3. Hvilken PC har du

4. Hvilke rates du har satt opp

5. Hvilke(n) server(e) spiller du på

Du sier at du har samme linje som dine kompiser, men er det samme ISP?

Hardware skal i grunnen ikke ha så sinnsykt mye å gjøre med dette, men litt vil jeg tro.

-

Marsu

Skrevet
Hei.

Jeg har 2 spørsmål.

Spørsmål nr.1:

Dette avhenger av flere ting.

1. Hvilken linje har du?

2. Hvilken ISP har du?

3. Hvilken PC har du

4. Hvilke rates du har satt opp

5. Hvilke(n) server(e) spiller du på

Du sier at du har samme linje som dine kompiser, men er det samme ISP?

Hardware skal i grunnen ikke ha så sinnsykt mye å gjøre med dette, men litt vil jeg tro.

-

Marsu

Jeg har Telenor (Telenor) Online ADSL, ja de har også Telenor Online ADSL..Jeg har 784/128kbp's. Ja jeg vet det er dårlig linje men det lagger ikke like mye for dem som for meg.

Jeg har en Dell PC.

Rates? Mener du hvilken type linje jeg har valgt i Options?

Jeg spiller på ALLE slags servere, de fleste jeg finner i public listen min :)

Skrevet
1. Steam > Settings > Internet > Internet Connection Speed > LAN/T1 > 1M

ein gang glømte eg å gjera da og då hadde eg 800 i ping, etter eg satt den på 1m så fekk eg 20-40 i ping....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...