Gå til innhold

Mest kvalmende sang

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gorgoroth satt sikkert pris på den smileyen og.

Tranze er noe av det værste jeg vet.

Våknet kl 5 om natten på Roskilde Campen. DozeDozeDozeDozeDozeOVERDOZEDoseDoseDose..

Det er til å bli gal av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er ikke vokalisten der annmeldt for å ha voldtatt ei dame på en love elns?

"Gaahl (vokalisten) was sentenced to 18 months in prison on charges that he beat up a 41 year-old man in what the "victim" called a ritual attack. Gaahl has appealed the sentence to the High Court - criminal division, but as these things take a long time here in Norway, nothing has happened yet."

Skrevet
er ikke vokalisten der annmeldt for å ha voldtatt ei dame på en love elns?

"Gaahl (vokalisten) was sentenced to 18 months in prison on charges that he beat up a 41 year-old man in what the "victim" called a ritual attack. Gaahl has appealed the sentence to the High Court - criminal division, but as these things take a long time here in Norway, nothing has happened yet."

nice

Skrevet

Man kan bli kvalm av mye, men det meste oppfatter jeg bare som bakgrunnstøy. Skal jeg bli skikkelig kvalm, må det dansband eller Sputnik til. Jeg setter en knapp på "Lukk opp din fjerte..eh, hjertedør".

Skrevet
Man kan bli kvalm av mye, men det meste oppfatter jeg bare som bakgrunnstøy. Skal jeg bli skikkelig kvalm, må det dansband eller Sputnik til. Jeg setter en knapp på "Lukk opp din fjerte..eh, hjertedør".

Du sier noe. Det meste av musikk i butikker og telefonkøer kunne man vært spart for. Hvertfall høy og bråkete musikk. Musikk sånne steder bør være rolig og dempet...min mening

Skrevet (endret)

Ringte telenor kundeservice idag. Alle konsulentene var opptatt.

Le'ann Rimes! Telefonmusikk er iallefall kvalmende.

Endret av Jan-Erik
Skrevet
Jessica Simpson - Vet ikke hva sangen heter, men den gikk på svisj for en stund siden (en måned eller noe??)...

Tenker du på hennes versjon av Berlins "Take my breath away"? Går vel fortsatt, så vidt jeg vet... :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...