Gå til innhold

Kommer du til og kjøpe Half-Life 2 i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
da var sølvpakken kjøpt og jeg holder på og laste ned CS:S (FULLversjon seff) og alle de gamle spillene (HL1 (original ikke source, DOD ikke source Osv osv)...

HIHI

Gleder meg til CS:S er ferdig om en liten stund...  :D

Grattis TDK, min Source er ferdig om 4 minutter :D

Takker, men CS:S har stoppet på 99% :cry:

Hehe, får håpe den siste prosenten kommer snart :)

Skrevet
Mulig det er spurt om det før men: går det å betale med Postbankens Visa Electron?  :hmm:

Mastercard of visa...

ok, da slapp jeg å få spille det spillet på en stund...... :cry:

Skrevet
Har ikke merka noen bugs, utenom merkelig fpsdropps avogtil :hmm:

Men office må være det vakreste mapet ever! De knuste rutene osv. OMG! :cry:

Bilde, legg opp bilde :)

Skrevet

ok... nå et teit spørsmål. kan man spille CS:S uansett hvilken pakke man bestiller?

sikkert tusen svar på dette gjennom tråden, men orker ikke lese gjennom

Skrevet
ok... nå et teit spørsmål. kan man spille CS:S uansett hvilken pakke man bestiller?

sikkert tusen svar på dette gjennom tråden, men orker ikke lese gjennom

Enkelt og greit: JA! ;)

Skrevet

haha så bra, eg brukte visakortet mitt til å kjøpe silverpakken gjennom steam. og eg fikk spille cs:s etc. når eg rs'er kommer det at kjøpet er blitt avvist, og eg må skrive inn alt på nytt igjen. då legger eg merke til at det ikkje e mulighet til å skrive "ø" som e en bokstav eg har etternavnet, prøver meg no med "oe" men tviler på at det går :(

Skrevet (endret)
haha så bra, eg brukte visakortet mitt til å kjøpe silverpakken gjennom steam. og eg fikk spille cs:s etc. når eg rs'er kommer det at kjøpet er blitt avvist, og eg må skrive inn alt på nytt igjen. då legger eg merke til at det ikkje e mulighet til å skrive "ø" som e en bokstav eg har etternavnet, prøver meg no med "oe" men tviler på at det går :(

Jeg fikk ingen problemer når jeg skrev o istedenfor ø. Så jeg regner med det går bra ;)

Endret av Uderzo
Skrevet (endret)

ahh, meget bra. steam betalingen fungerte bedre enn forventet :)

*endelig tyne noen fps ut av datamaskinen ;)

Endret av nord
Skrevet

Jeg fikk ingen problemer når jeg skrev o istedenfor ø. Så jeg regner med det går bra ;)

håper det! ellers skifter jeg navn i morgen :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...