morgus Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Mulig det er spurt om det før men: går det å betale med Postbankens Visa Electron?
TCi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Noen flere screenshots? Fra: http://www.halflife2.net/ http://www.halflife2.net/news//1097174180_italy.jpg http://www.halflife2.net/news//1097174180_office.jpg
TDK Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 da var sølvpakken kjøpt og jeg holder på og laste ned CS:S (FULLversjon seff) og alle de gamle spillene (HL1 (original ikke source, DOD ikke source Osv osv)... HIHI Gleder meg til CS:S er ferdig om en liten stund... Grattis TDK, min Source er ferdig om 4 minutter Takker, men CS:S har stoppet på 99% Hehe, får håpe den siste prosenten kommer snart
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Mulig det er spurt om det før men: går det å betale med Postbankens Visa Electron? Mastercard of visa...
morgus Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Mulig det er spurt om det før men: går det å betale med Postbankens Visa Electron? Mastercard of visa... ok, da slapp jeg å få spille det spillet på en stund......
Ravn Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Utifra postene i tråden her er jeg glad jeg har holdt meg unna steam-smørja. I second that!
M@R7!N Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Har ikke merka noen bugs, utenom merkelig fpsdropps avogtil Men office må være det vakreste mapet ever! De knuste rutene osv. OMG!
smetho Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Har ikke merka noen bugs, utenom merkelig fpsdropps avogtil Men office må være det vakreste mapet ever! De knuste rutene osv. OMG! Bilde, legg opp bilde
Ol'H Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 ok... nå et teit spørsmål. kan man spille CS:S uansett hvilken pakke man bestiller? sikkert tusen svar på dette gjennom tråden, men orker ikke lese gjennom
Ravn Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 ok... nå et teit spørsmål. kan man spille CS:S uansett hvilken pakke man bestiller? sikkert tusen svar på dette gjennom tråden, men orker ikke lese gjennom Enkelt og greit: JA!
christaaah Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 haha så bra, eg brukte visakortet mitt til å kjøpe silverpakken gjennom steam. og eg fikk spille cs:s etc. når eg rs'er kommer det at kjøpet er blitt avvist, og eg må skrive inn alt på nytt igjen. då legger eg merke til at det ikkje e mulighet til å skrive "ø" som e en bokstav eg har etternavnet, prøver meg no med "oe" men tviler på at det går
Uderzo Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) haha så bra, eg brukte visakortet mitt til å kjøpe silverpakken gjennom steam. og eg fikk spille cs:s etc. når eg rs'er kommer det at kjøpet er blitt avvist, og eg må skrive inn alt på nytt igjen. då legger eg merke til at det ikkje e mulighet til å skrive "ø" som e en bokstav eg har etternavnet, prøver meg no med "oe" men tviler på at det går Jeg fikk ingen problemer når jeg skrev o istedenfor ø. Så jeg regner med det går bra Endret 7. oktober 2004 av Uderzo
nord Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) ahh, meget bra. steam betalingen fungerte bedre enn forventet *endelig tyne noen fps ut av datamaskinen Endret 7. oktober 2004 av nord
luser32 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Er det noen som har regnet ut hvor mye ekstra det vill koste med toll-avgifter(hvor mange %) og sendelsen av det ekstra stassjet til GOLD?
Ol'H Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 haha så bra, eg brukte visakortet mitt til å kjøpe silverpakken gjennom steam. og eg fikk spille cs:s etc. når eg rs'er kommer det at kjøpet er blitt avvist, og eg må skrive inn alt på nytt igjen. då legger eg merke til at det ikkje e mulighet til å skrive "ø" som e en bokstav eg har etternavnet, prøver meg no med "oe" men tviler på at det går Jeg fikk ingen problemer når jeg skrev o istedenfor ø. Så jeg regner med det går bra håper det! ellers skifter jeg navn i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå