Sjøbanan Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Har kupong jeg også Men kan man spille HL2 kl 20.00 i kveld da?
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Har kupong jeg også Men kan man spille HL2 kl 20.00 i kveld da? Sånn eg har forstått det, nei, men du kan spele CS:S. HL2 er ikkje ferdig, og du kan ikkje laste ned resten av spelet før det er ferdig
sfougner Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Håper bare det kommer opp noen gode norske servere med cs:source (ikke beta) hadde gjort seg, så har jeg noe og finne på i natt.
nåvi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 HL2 blir tilgjengelig senere en gang. CS: Source og KUN CS: Source blir tilgjengelig i kveld!
Magnusha Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 hvis du kjøper HL2 får du cs: source som ikke er beta versjon da?
nåvi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) hvis du kjøper HL2 får du cs: source som ikke er beta versjon da? Ja selvsagt. Beta versjonen av CS: Source avsluttes i dag. Legger med en oversikt over de forskjellige pakkene man kan kjøpe fra i kveld. Komplett med norske priser Legg merke til stjernene! Alle produkter merket med en stjerne blir først tilgjengelig når de er ferdige. Altså senere. Half-Life 2 Steam Offers STEAM OFFERINGS 1. "Bronze" -- $49.95 // 336 NOK -- Half-Life 2* -- Counter-Strike: Source * To be made available upon product's release. 2. "Silver" -- $59.95 // 403 NOK -- Half-Life 2* -- Counter-Strike: Source -- Half-Life 1: Source* -- Day of Defeat: Source* -- Valve's back catalog currently available on Steam * To be made available upon products' release. 3. "Gold" -- $89.95 // 605 NOK -- Half-Life 2* -- Counter-Strike: Source -- Half-Life 1: Source* -- Day of Defeat: Source* -- Valve's back catalog currently available on Steam -- Complete Half-Life 2 Strategy Guide from Prima Games -- 3 different Half-Life 2 posters -- Half-Life Collector's box -- Half-Life 2 hat -- Half-Life 2 postcard -- Half-Life 2 stickers -- Half-Life 2 Soundtrack CD -- Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased). * To be made available upon products' release. Edit: La til priser i norske kroner (NOK). Endret 7. oktober 2004 av nåvi
Arne And Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Shippingkostnader følger sikkert med i tillegg på gull-pakken. Og siden shipping fra USA ikke er serlig billig blir det silver på meg i dag.
gobyfly Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg venter til det kommer i butikken i DVD utgave
Vice Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Niks, Steam utgår soleklart. Skal selvfølgelig ha en skikkelig hardcopy DVD versjon av spillet. Edit: Oi! 39 dollar for den billigste steam versjonen?? Nei da kan de hvertfall stappe den steam-smørja si opp et visst sted. Endret 7. oktober 2004 av Vice
nåvi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Niks, Steam utgår soleklart. Skal selvfølgelig ha en skikkelig hardcopy DVD versjon av spillet. Edit: Oi! 39 dollar for den billigste steam versjonen?? Nei da kan de hvertfall stappe den steam-smørja si opp et visst sted. Da må du nok vente en stund... Det sirkulerer en del rykter om release dato for HL2. Det fleste sidene skriver 23. og 26. November (USA og Europa). Merk at dette er UBEKREFTET! Jeg skal ihvertfall spille CS: Source i kveld
Vice Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Da må du nok vente en stund... Det sirkulerer en del rykter om release dato for HL2. Det fleste sidene skriver 23. og 26. November (USA og Europa). Merk at dette er UBEKREFTET! Jeg skal ihvertfall spille CS: Source i kveld Får jo ike spilt HL2 noe raskere selv om jeg hadde kjøpt steam versjonen. (Kanskje en dag eller to..). CS er jeg overhodet ikke interessert i. Skulle gjerne fått kjøpt en utgave som ikke inneholdt denne unødvendige mod'en.
M@R7!N Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Vel, jeg gleder meg noe helt sykt til å spille Dust 2 på Cs:Source :dribble: Eller nuke :D Tåler å vente på HL2 nå iallefall. Men hvordan går man fram om man vil ha silver når man har HL2 kupongen? Noen som vet? Endret 7. oktober 2004 av M@R7!N
Kenny000 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 En ting jeg lurer på. Jeg har lastet ned alle preloadene til nå og leker litt med tanken på å kjøpe det over nett (jeg preloadet det desrom man skulle få noe ekstra igjen for det dersom man kjøpte over Steam og nå får man Source en stund før andre). 1. Men dersom jeg kjøper det i dag og f.eks formaterer maskinen min en gang (må jo gjøres innimellom) og spillet slettes fra maskinen kan jeg da laste det ned igjen fra Steam uten å måtte kjøpe det en gang til? Samme srpørsmål gjelder forøvrig dersom jeg skulle kjøpe meg en ny PC... 2. Dersom jeg vil teste spillet hos en venn eller hjemme på min søster sin maskin (hun har litt nyere enn meg) en helg. Hvordan kan jeg da ta med meg spillet? Ellers pleier jeg å ta med en CD'ene og installere det der for en helg eller noe. Går det an å brenne spillet på CD'er og ta det med? Eller er det mulig å laste det ned på en annen maskin gjennom min konto gratis? Det er slike ting jeg vil ha klarhet i før jeg hopper på bølgen om å kjøpe spillet i kveld. Selv om jeg har veldig lyst å spille, har jeg også lyst å forsikre meg om disse tingene!
superdigg Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Blir nok en Silver i kveld ja *gni seg i hendene*, trenger ikke noe støvsamler uansett (les: hardcopy) - bækker opp på hjemmenettverket. Mon tro om dama har noen veninner hun skulle ha besøkt eller noe kvalitetstid med svigers
viranth Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Skal bestille sølvpakken, 404,- er en grei pris synes jeg for å få HL2 (om en stund). Gleder meg en del til CS: Source... uheldigvis skal jeg ha besøk hele helgen så jeg får nok ikke testet det før på søndags kvelden. En annen grunn til å bestille sølvpakken er at jeg kan spille HL1 igjen, håper på litt TDM =)
tacomodo Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Synes det var fryktelig dyrt egentlig. Dette med tanke på at de har kuttet hele mellomleddet, og så skal det være så dyrt allikevel? Nei, jeg trodde jeg skulle kjøpe via Steam, men nå er jeg ikke så sikker. Jeg innser at servere og båndbredde koster litt, men jeg kan ikke forestille meg at de ikke legger så godt på prisene her at de tjener mer enn de ville gjort med mellomleddet VU. Hva skulle ellers vitsen vært? Huff, grådighet
smetho Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Synes det var fryktelig dyrt egentlig. Dette med tanke på at de har kuttet hele mellomleddet, og så skal det være så dyrt allikevel? Nei, jeg trodde jeg skulle kjøpe via Steam, men nå er jeg ikke så sikker. Jeg innser at servere og båndbredde koster litt, men jeg kan ikke forestille meg at de ikke legger så godt på prisene her at de tjener mer enn de ville gjort med mellomleddet VU. Hva skulle ellers vitsen vært? Huff, grådighet Av den enkle grunn at Vivendi også får betalt for salg gjennom Steam. Grådighet? Spill er dyrt, enten vi liker det eller ikke. Ikke skyld på en enkelt utvikler iallefall. Kommer nok med å vente til å kjøpe til HL2 kommer ut. Vil nok kjøpe det fysiske produktet da HL er noe som står mitt hjerte nær Og jeg vil gå for DVD alternativet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå