Gå til innhold

Valg åssen tok du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ikke så veldig langt uti spillet får man et valg(om man skal sende en melding fra en datamaskin eller ikke) Hvis du sender meldinga blir han militær komandanten din glad osv, men en annen sier du har hjulpet di onde å at de kommer til å bruke skipene til de som kommer for å hjelpe.

Dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Altså det jeg lurer på blir spillet forskjellig pga det valget man tar?, eneste plassen til nå at man får et valg der man kan velge mellom 2 ting (er u delta labsnå tror jeg er litt over halveis fått Rocet lancher for kanskje en times spillig siden, mye igjen?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt hva jeg valgte, eller hvordan det gikk.

Men det er vel som i de fleste andre spill at, enten så skjer det noe som tvinger deg til å velge den andre løsningen, eller så blir historien helt lik uansett hva du velger.

Skrevet (endret)

Valgte også å sende meldinga men kommer man videre dersom man ikke gjør det?

Den meldinga er nemlig en viktig del av historien, og spillets gang etter den hendelsen vil avvike fra historien i spillet.

Tror neppe ID har laget 2 versjoner av spillet i samme spill.

Endret av perpyro
Skrevet
sendte ikke... stoler alltid på "the bad guy", helt siden jeg så SW - the return of the jedi....

åssen forskjeller ble det i spillet etterhvert?

Skrevet
Valgte også å sende meldinga men kommer man videre dersom man ikke gjør det?

Den meldinga er nemlig en viktig del av historien, og spillets gang etter den hendelsen vil avvike fra historien i spillet.

Tror neppe ID har laget 2 versjoner av spillet i samme spill.

Som sagt tidligere. Jeg sendte meldingen og allt gikk bra! Jeg ryddet mars for allt faenskap!! :thumbup: End of story..

Skrevet
sendte ikke... stoler alltid på "the bad guy", helt siden jeg så SW - the return of the jedi....

åssen forskjeller ble det i spillet etterhvert?

skjedde ikke noe forskjellig siden "the mad doc" sender beskjeden selv hvis du ikke gjør det...

Skrevet

Jeg sendte meldinga, det gikk helt fint, har tenkt til å spille gjennom en gang til med å ikke sende meldinga, men som jeg leser her, ser det ut til at det ikke er noe vits.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...