Kanetheheatsink Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Håper dette er riktig forum da mods.. Jeg har et sånt skytespill. Det er noen zombier der, og så har jeg sånn hagle. Men nå har jeg ikke mere skudd også har jeg savet! Jeg gidder ikke begynne på nytt... Husker ikke helt hva spillet heter, men det er ikke Resident Evil. Kan noen hjelpe meg? Endret 6. oktober 2004 av ^Th0mas^
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Håper dette er riktig forum da mods.. Ja, men emnefeltet ditt var der i mot dårlig, og er nå endret.
Kanetheheatsink Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 oki=) takk Første gangen jeg skriver i et forum sjønner du;) er ikke helt vant til alle rommene og genre'ene..
Potetdamen Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 "Det er noen zombier der, og så har jeg sånn hagle." mange spill som har det.. forklar litt nærmere.
Kanetheheatsink Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 hmm... Alone in the dark tror jeg. jo. sjekka nå. forresten, jeg fant en skuddpakke akkurat nå! men det var Magnesium skudd da ='(
Rookie_NO Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Du har kjøpt dette spillet, også vet du ikke hva det heter?
SE Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Du har kjøpt dette spillet, også vet du ikke hva det heter? tihi...
Pug Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Erm... Er det ikke bare å sjekke hva spillet heter da? Jeg mener, spillnavnet må da være nevnt ett eller annet sted i spillet?
Djevlen Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Erm... Er det ikke bare å sjekke hva spillet heter da? Jeg mener, spillnavnet må da være nevnt ett eller annet sted i spillet? For ikke å snakke om når du tar inn spillet! Ikonet du klikker på sier jo hva spillet heter. Eller introen til spillet... Makan til unødvendig tråd
Bear^ Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hvor mange spill innholder zombier og gunnere? Alt for mange. Dette er en tåpelig tråd.
cockmyrifle Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg skjønner ikke engang problemet hans jeg... Er problemet at du ikke veit hva spillet heter eller at du ikke gidder å starte på nytt, altså, gå til menyen for å sjekke hva tittelen på spillet er, fordi du har savet? Hvor er logikken her? Forvirret jeg...
Djevlen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg skjønner ikke engang problemet hans jeg... Er problemet at du ikke veit hva spillet heter eller at du ikke gidder å starte på nytt, altså, gå til menyen for å sjekke hva tittelen på spillet er, fordi du har savet? Hvor er logikken her? Forvirret jeg... Det er ikke noe logikk her. Assumption: Sikkert bare en moroklump som har utrolig lite å gjøre om dagen. Skal ikke se bortifra at det er warez heller, med tanke på at han ikke vet hva spillet heter.. MAKAN!
Kanetheheatsink Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 å hallllooooooo!!! Det var ikke jeg som valgte det emnefeltet! det var Thomas!!! Dessuten, så sa jeg at jeg sjekket! det er ALONE IN THE DARK IV: THE NEW NIGHTMARE!!! Her er det ikke jeg som er dust ass... det er dere!
tivers1 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 å hallllooooooo!!! Det var ikke jeg som valgte det emnefeltet! det var Thomas!!! Dessuten, så sa jeg at jeg sjekket! det er ALONE IN THE DARK IV: THE NEW NIGHTMARE!!! Her er det ikke jeg som er dust ass... det er dere! Dette kunne du ikke sjekke før du lagde en ny tråd der alle spammere kan whine får å få post counten sin opp?
Kanetheheatsink Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 det har aldri vært noe problem. Bare noen som prøver å skape problemer ved å ikke lese posten min! hvis dere ser på post No.5, ser dere at jeg så hvilket spill det er!
Kanetheheatsink Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 å hallllooooooo!!! Det var ikke jeg som valgte det emnefeltet! det var Thomas!!! Dessuten, så sa jeg at jeg sjekket! det er ALONE IN THE DARK IV: THE NEW NIGHTMARE!!! Her er det ikke jeg som er dust ass... det er dere! Dette kunne du ikke sjekke før du lagde en ny tråd der alle spammere kan whine får å få post counten sin opp? VÅKN OPP A!!! SE PÅ POST NO.5!!!!!!!!!!!!!!!! DER STÅR DET HVILKET SPILL DET ER!!! LES FØR DU SKRIVER!!!
tivers1 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 å hallllooooooo!!! Det var ikke jeg som valgte det emnefeltet! det var Thomas!!! Dessuten, så sa jeg at jeg sjekket! det er ALONE IN THE DARK IV: THE NEW NIGHTMARE!!! Her er det ikke jeg som er dust ass... det er dere! Dette kunne du ikke sjekke før du lagde en ny tråd der alle spammere kan whine får å få post counten sin opp? VÅKN OPP A!!! SE PÅ POST NO.5!!!!!!!!!!!!!!!! DER STÅR DET HVILKET SPILL DET ER!!! LES FØR DU SKRIVER!!! Jeg gjorde det.
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Tror ikke det er så mye mer å diskutere her nå. Stenges før dere begynner å krangle.
Anbefalte innlegg