Gå til innhold

FarCry The Movie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter fortsatt i spenning på Half Life-filmen. Det blir saker det. Men FC tar seg også sikkert veldig godt ut på lerretet så lenge de ikke fucker opp som de ofte gjør når de konverterer fra spill til film.

Skrevet
joda, det kan nok stemme

http://www.imdb.com/title/tt0400426/

ser ut som at The Rock fikk kontrakt som Jack Carver også :hrm: *forumet*

samme regissør som lager: Bloodrayne, Alone in the dark og Far Cry.

men han har endel dårlige filmer på rullebladet sitt

Han igjen?! Hva er det med The Rock som er så tiltalende for tiden?! :no:

Skrevet
Jeg venter fortsatt i spenning på Half Life-filmen. Det blir saker det. Men FC tar seg også sikkert veldig godt ut på lerretet så lenge de ikke fucker opp som de ofte gjør når de konverterer fra spill til film.

Half-life film? :hmm:

Kan du se om du finner en link om det?

Skrevet

trur nok den filmen bare er planlagt inni hodet hans ;)

personleg så har eg ikkje så stor tru på far cry filmen, men dei har no holdt på ei stund med den no så vi får sjå kva dei får til.

Skrevet

The Rock i FarCry film også? Han har jo rolla i Doom-filmen som skal komme også... blir for mye... :ermm:

Men BloodRayne kan bli noe å se på, om ikke for noen annnen grunn så har Kristanna Loken hovedrolla :D (Michael Madsen pleier heller ikke skuffe)

Skrevet
The Rock i FarCry film også? Han har jo rolla i Doom-filmen som skal komme også... blir for mye... :ermm:

Men BloodRayne kan bli noe å se på, om ikke for noen annnen grunn så har Kristanna Loken hovedrolla :D (Michael Madsen pleier heller ikke skuffe)

Skal Michael Madsen være med? Han rocker jo!! :D

Skrevet

Men BloodRayne kan bli noe å se på, om ikke for noen annnen grunn så har Kristanna Loken hovedrolla  :D (Michael Madsen pleier heller ikke skuffe)

Skal Michael Madsen være med? Han rocker jo!! :D

http://www.bloodrayne-themovie.com/cast.htm

yup Madsen er med, han og Matt Davis er Rayne sine kontakter i Brimstone Society.

Skrevet

Leste det i incite PC Games for sikkert mer enn 2 år siden nå. Bladene ligger på loftet, gidder ikke opp og hente. :p

Men om ikke noen andre finner noe på nett om saken skal jeg ta meg turen opp dit.

Skrevet
ingenting som er planlagt ifølge imdb.com :(

blir nok ikke noe half-life film nei...

men storyen i half-life er forsåvidt filmatisert hundrevis av ganger, bare les bakpå covera til noen scifi b-filmer på den lokale videobutikken, du vil fort finne en film som har tilnerma samme story.

Skrevet

allt dette er jo stort sett bare rykter da.... seff er det spennende men...ja.....Har lite tro på Half life og farcry filmer....men håpet er jo der. :D

Skrevet
allt dette er jo stort sett bare rykter da.... seff er det spennende men...ja.....Har lite tro på Half life og farcry filmer....men håpet er jo der. :D

FarCry film har blitt annonsert, Doom film er i "pre-production", bloodrayne filmen driver de og filmer nå.... er ikke så mye rykter... dette er filmer som kommer

Skrevet

Dette må bli bra, synes The Rock er en kul skuespiller. Jeg kan ta feil, men jeg har stor tro på at dette vil bli bra, blir garantert bedre enn Daredevil!! :D

Skrevet
...blir garantert bedre enn Daredevil!! :D

DET skal ikke mye til ;)

Ok da så er daredevil råtten, men jeg har stor tro på den!

Er bedre at The Rock spiller enn at Orlando Bloom eller Ben Afleck spiller. Det er sånne homo typer som tenker bare på utseende. :yes:

Skrevet
...blir garantert bedre enn Daredevil!! :D

DET skal ikke mye til ;)

Ok da så er daredevil råtten, men jeg har stor tro på den!

Er bedre at The Rock spiller enn at Orlando Bloom eller Ben Afleck spiller. Det er sånne homo typer som tenker bare på utseende. :yes:

Fysj ja... The Rock er en manne-mann! Et ekte mannfolk med hår på rævva... men dog han shaver sikkert både kasse og ræv da... men mindre en Orlando og Afleck vil jeg tro... Ble litt gay det innlegget her her, det må rettes opp... Tits and ass! Sånn ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...