Gå til innhold

Beste fotballspill dere har spilt?


D_uniq

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig ganske lei Fifa spillene, siden jeg syns at det er ganske lite som er nytt på dem fra et år til en annet. Og det spillet jeg har likt mest av fotballspill er Winning Eleven, husker ikke hvilket nummer, men tror at det var 4'ern jeg spilte. Det spillet er ganske realistisk og det var vanskelig å skåre mål. Jeg husker også at man kunne lage sitt eget lag, og at jeg brukte lang tid på det, men nå kan man vel gjøre det på alle fotballspill. Dette er et spill jeg spilte på Playstation for en del år siden. Jeg spilte det i Chile og spillet er visst japansk, alle menyene hadde sånne tegn i hvert fall. Så jeg vet ikke om spillet har kommet til norge da, kan ikke huske å ha sett det her. Så det er kanskje mange som ikke kjenner til det, men jeg syns at det er det beste.

Lenke til kommentar
Det må være et manager spill. Men husker ikke hva det heter.

Jeg spillte det i 1997-98

Kan det være Championship Manager?

 

Fifa er nå konge da det gjelder forballspill, så jeg må nok si at fifa er best da det gjelder det. Hvem vet jeg egentlig itte. Har ikke spilt noen nyere siden 2003, men jeg skal nok ha meg Fifa 2005. Fått veldig bra kritik.

Må også si det at jeg savner innendørsfotball, og de berømte langskuddene i fra 1998 - 1999.

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig ganske lei Fifa spillene, siden jeg syns at det er ganske lite som er nytt på dem fra et år til en annet. Og det spillet jeg har likt mest av fotballspill er Winning Eleven, husker ikke hvilket nummer, men tror at det var 4'ern jeg spilte. Det spillet er ganske realistisk og det var vanskelig å skåre mål. Jeg husker også at man kunne lage sitt eget lag, og at jeg brukte lang tid på det, men nå kan man vel gjøre det på alle fotballspill. Dette er et spill jeg spilte på Playstation for en del år siden. Jeg spilte det i Chile og spillet er visst japansk, alle menyene hadde sånne tegn i hvert fall. Så jeg vet ikke om spillet har kommet til norge da, kan ikke huske å ha sett det her. Så det er kanskje mange som ikke kjenner til det, men jeg syns at det er det beste.

Winning Eleven = Pro Evolution Soccer

 

Når det kommer et nytt Winning Eleven spill i Japan så finpusser de det litt og oversett til forskjellig språk på noen måneder før de releaser det i europa/usa som Pro Evolution Soccer :)

 

PES3 er fortsatt det beste og jeg er spent som en liten unge på nummer 4 som kommer snart :)

Lenke til kommentar
Pro Evolution Soccer 4 kommer snart? Det har jo kommet allerede det da.... Har det jo og spilte det intill jeg fikk Fifa 2005.....

:blink: Hva? Hvor fikk du tak i det? Ifølge de fleste steder jeg har lest har det ikke release før 15. oktober?

Endret av Duckwings
Lenke til kommentar
Hva? Hvor fikk du tak i det? Ifølge de fleste steder jeg har lest har det ikke release før 15. oktober?

 

 

Er riktignok NTSC utgaven, men det fungerer smertefritt på min XBox.....

 

Søk litt på nettet, så selges det her og der.....

Jeg kjøpte Fifa 2005 på Jernbanetorget i dag...på den derre narvesen sjappa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...