Deathknight Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt skjermkort (x800pro iceQ2) og en del annen hardware. Etter å ha montert kortet og lagt inn drivere startet jeg farcry. Før jeg gjorde det hadde jeg selvfølgelig satt opp alle video innstillingene til max etc. Her er problemet : Når jeg har på AA og AF får jeg store blåe (vannet ? ) ringer rundt alt mulig ! Hvis jeg skrur av AA blir det noe bedre, men det er der fortsatt +++ at bakken under meg til tider forsvinner ! Jeg trodde at et x800 var mer en bra nok til FarCry ! Er det noen som har hat lignende erfaringer og vet hva som skal til ?
angry_norwegian Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Vel, jeg har hatt samme problem med GeForce 6800. Hos meg ligger sannsynligvis feilen i northbrigden. Skal sende inn hovedkortet tilbake til Netshop. Har du de siste chipset-driverne?
stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har selv et ATI Radeon X800 Pro, og jeg spiller det i 6xAA og 8xAF uten noen som helst form for misdannelser. Hva slags annen hardware har du kjøpt?
Deathknight Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Har du de siste chipset-driverne? Til HK ? hmm
Deathknight Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Amd 64 3200, gigabyte k8nsnxp, 1 gigabyte pqi ram , *skjermkort*
the animal Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 ta og legg inn patchen til Farcry den løser de problemene tror det er 1,1 som er ute nå siden 1,2 ble trukket tilbake
Deathknight Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Nå har jeg lagt inn patchen. Jeg må si det ble mye bedre, men det er der fortsatt... Hvis jeg zomer langt inn med kikerten f. eks forsvinner omentrent hele øya Er det noe å gjøre annet en å vente til 1.2 ? Takker for svar
stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 ta og legg inn patchen til Farcry den løser de problemene tror det er 1,1 som er ute nå siden 1,2 ble trukket tilbake Er 1.2 trukket tilbake. Jeg har nå 1.2, og FarCry går glatt, det. Hvorfor er 1.2 trukket tilbake?
M@R7!N Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 stigfjel, regner med at du spiller på High aa? Vet ikke om de regner High som 6xaa, men høres logisk ut
Deathknight Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 ta og legg inn patchen til Farcry den løser de problemene tror det er 1,1 som er ute nå siden 1,2 ble trukket tilbake Er 1.2 trukket tilbake. Jeg har nå 1.2, og FarCry går glatt, det. Hvorfor er 1.2 trukket tilbake? Det er sikkert bare ond buggs som spiser opp kortet ditt
TDK Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 ta og legg inn patchen til Farcry den løser de problemene tror det er 1,1 som er ute nå siden 1,2 ble trukket tilbake Er 1.2 trukket tilbake. Jeg har nå 1.2, og FarCry går glatt, det. Hvorfor er 1.2 trukket tilbake? Du kan fortsatt laste ned 1.2 patchen diverse stedre, selv om det ble trukket tilbake. Stigfjell, med mindre du tvinger fremm AA og AF i konsollen tillater ikke Far Cry mer enn 4 x AA og 8 x AF fra spillets innstillinger. 1.2 patchen fikset alle problemer på min pc med et 6800GT kort, håper den gjør det for deg å...
Goodall Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) fikk ikke brukt dolby 5.1 i 1.2 patchen og når man var vant til det, så ble det ikke det samme edit: håper det ikke er lenge til 1.3 patchen er det noen som vet om man må kjøpe 64bits versjonen av farcy når den kommer? eller er det mulig og patche den man har? er litt trist å må kjøpe farcry en gang til liksom Endret 6. oktober 2004 av Goodall
stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Stigfjell, med mindre du tvinger fremm AA og AF i konsollen tillater ikke Far Cry mer enn 4 x AA og 8 x AF fra spillets innstillinger. På min maskin stemmer ikke det du sier. Gjennom spillets innstillinger kan jeg velge 6xAA+8xAF. Sjekket det nettopp for 5 minutter siden.
TDK Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Stigfjell, med mindre du tvinger fremm AA og AF i konsollen tillater ikke Far Cry mer enn 4 x AA og 8 x AF fra spillets innstillinger. På min maskin stemmer ikke det du sier. Gjennom spillets innstillinger kan jeg velge 6xAA+8xAF. Sjekket det nettopp for 5 minutter siden. Ok beklager, da har jeg sett feil, i de omtaler og tester jeg har lest
stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg startet spillet akkurat nå, og jeg kan fremdeles velge 6xAA.
stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) edit: håper det ikke er lenge til 1.3 patchen Venter selv på 1.3 patchen. Crytech skal visst implementere 3Dc i 1.3, og det er jeg sikker på at mitt Radeon X800 Pro kommer til å like godt. Endret 6. oktober 2004 av stigfjel
Deadringer Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 dette var rart. du har nyeste update på spille, men alike vel blir det feil? x800 skal har null problem med far cry det. jeg har 9600xt å kjører alt på high uten problemer også sliter dere med x800 og 6800-veit ikke om jeg skal le eller grine men uansett. prøv å laste ned nye drivere til skjermkortet ditt. kan funke....
Aykon Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Må bare sei at eg hadde samme problem med mitt 9800pro. Eg lasta ned dei nyeste driveren til hk og skjermkortet. Funket meget bra då. ha ein fin kveld
StorPeder Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det er ikke det at det ligger noen gamle skjermkort- drivere å lager krøll i bakgrunnen? Hva slags kort hadde du før? Fikk du fjerna driverne helt?
M@R7!N Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Stigfjel: Jo, husker det nå. Med v1.0 sto det bare Low, Medium og High aa, mens med v1,2 sto det 2x, 4x og 6xaa (hvis jeg ikke husker helt feil ) Endret 6. oktober 2004 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå