Gå til innhold

x800 farcry problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt skjermkort (x800pro iceQ2) og en del annen hardware.

Etter å ha montert kortet og lagt inn drivere startet jeg farcry. Før jeg gjorde det hadde jeg selvfølgelig satt opp alle video innstillingene til max etc.

Her er problemet : Når jeg har på AA og AF får jeg store blåe (vannet ? ) ringer rundt alt mulig !

Hvis jeg skrur av AA blir det noe bedre, men det er der fortsatt +++ at bakken under meg til tider forsvinner !

Jeg trodde at et x800 var mer en bra nok til FarCry ! :cry:

Er det noen som har hat lignende erfaringer og vet hva som skal til ? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg lagt inn patchen. Jeg må si det ble mye bedre, men det er der fortsatt...

:no:

Hvis jeg zomer langt inn med kikerten f. eks forsvinner omentrent hele øya :hrm:

Er det noe å gjøre annet en å vente til 1.2 ?

Takker for svar

Skrevet
ta og legg inn patchen til Farcry den løser de problemene

tror det er 1,1 som er ute nå siden 1,2 ble trukket tilbake

Er 1.2 trukket tilbake. Jeg har nå 1.2, og FarCry går glatt, det. Hvorfor er 1.2 trukket tilbake?

Skrevet

Er 1.2 trukket tilbake. Jeg har nå 1.2, og FarCry går glatt, det. Hvorfor er 1.2 trukket tilbake?

Det er sikkert bare ond buggs som spiser opp kortet ditt :tease:

Skrevet

Du kan fortsatt laste ned 1.2 patchen diverse stedre, selv om det ble trukket tilbake.

Stigfjell, med mindre du tvinger fremm AA og AF i konsollen tillater ikke Far Cry mer enn 4 x AA og 8 x AF fra spillets innstillinger.

1.2 patchen fikset alle problemer på min pc med et 6800GT kort, håper den gjør det for deg å...

Skrevet (endret)

fikk ikke brukt dolby 5.1 i 1.2 patchen og når man var vant til det, så ble det ikke det samme :thumbdown:

edit: håper det ikke er lenge til 1.3 patchen

er det noen som vet om man må kjøpe 64bits versjonen av farcy når den kommer? eller er det mulig og patche den man har?

er litt trist å må kjøpe farcry en gang til liksom

Endret av Goodall
Skrevet
Stigfjell, med mindre du tvinger fremm AA og AF i konsollen tillater ikke Far Cry mer enn 4 x AA og 8 x AF fra spillets innstillinger.

På min maskin stemmer ikke det du sier. Gjennom spillets innstillinger kan jeg velge 6xAA+8xAF. Sjekket det nettopp for 5 minutter siden.

Skrevet

På min maskin stemmer ikke det du sier. Gjennom spillets innstillinger kan jeg velge 6xAA+8xAF. Sjekket det nettopp for 5 minutter siden.

Ok beklager, da har jeg sett feil, i de omtaler og tester jeg har lest ;)

Skrevet (endret)
edit: håper det ikke er lenge til 1.3 patchen

Venter selv på 1.3 patchen. Crytech skal visst implementere 3Dc i 1.3, og det er jeg sikker på at mitt Radeon X800 Pro kommer til å like godt.

Endret av stigfjel
Skrevet

dette var rart. du har nyeste update på spille, men alike vel blir det feil? x800 skal har null problem med far cry det. jeg har 9600xt å kjører alt på high uten problemer også sliter dere med x800 og 6800-veit ikke om jeg skal le eller grine ;)

men uansett. prøv å laste ned nye drivere til skjermkortet ditt. kan funke....

Skrevet

Må bare sei at eg hadde samme problem med mitt 9800pro.

Eg lasta ned dei nyeste driveren til hk og skjermkortet.

Funket meget bra då. :D

ha ein fin kveld

Skrevet (endret)

Stigfjel: Jo, husker det nå. Med v1.0 sto det bare Low, Medium og High aa, mens med v1,2 sto det 2x, 4x og 6xaa :D (hvis jeg ikke husker helt feil )

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...