Gå til innhold

Minitest av Samsung Z107

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minitest av Samsung Z107

Samsung lanserte en i dag en ny 3G-modell for det norske markedet. Telefonen som har fått navn Z107 er en videreutvikling av Samsungs første 3G-telefon Z105, og vil by på både videotelefoni og stor TFT-fargeskjerm. Vi fikk prøve telefonen etter lanseringen, og mener følgende om Samsungs nye 3G-satsning.

Les artikkelen her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Samme oppsett med ikonmønster med 3x3 ikoner, men selve menyen er helt forandret. Som nevnt i minitesten så har Samsung gjort noen store endringer, som jeg personlig syns gjorde menyen mye mer forståelig og logisk.

Skrevet

Hvorfor har det seg slik at Samsung lager telefoner med nydelig design, men bare halv gode funksjoner. Det har nå lanser en 3G telefon, men har enda ikke klart å implimentere blåtann.

Tro om den nye menyen er bedre enn f.eks den på E700?

Skrevet
Antenner er stygt.

Likte designet på e700 mye bedre. Og det er jeg sikker på at de fleste andre gjør også :D

Word! E700 er den peneste telefonen jeg noen gang har sett.

Jeg er en stolt eier av Samsung E700 Indigo Blue :thumbup:

• 3 uker senere...
Skrevet
jeg skal ha mobil med god skjerm og kamera som duger i min 640x480 oppløsning.

Hvem av samsung e800 og samsung e700 bør jeg velge?

Jeg trenger ikke proffmobil.

Dette er ikke stedet for å spørre om ny telefon. Bruk heller den dedikerte forum-seksjonen til det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis du søker etter Z107 på www.samsung.com, finner du brukermanualen i .pdf-format. Det burde stå nevnt der hvis den støtter minnekort.

• 2 uker senere...
Skrevet
15 megabyte minne.

Det er vel internminne, men har den mulighet for utvidelse???

hvis ikke så er 15 mb UTROLIG DÅRLG

15 - 28 MB (opertörsberoende) står det her.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...