Gå til innhold

Opplev Hiroshima og 11. september i nytt spill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir muligheter til å skyte/skade andre.  Det vil være mange muligheter til å klare et brett.  Du kan f.eks stjele alt du kommer over og drepe alle som prøver og rømme. Du kan hjelpe folk eller skape panikk. 

På Titanic kan du f.eks stjele en baby for å komme forbi vaktene til øverste dekk. eller bare drepe dem...

I brettet med orkanen Andrew kan du risikere å bli skjøvet ut fra skjulestedet ditt av AI pga at det er få gjemmesteder for vinden.  AI gjør alt den kan for å overleve.  Hovedmålet med spillet er å overleve... Alle løsninger er godtatt så lenge du kommer deg helskinnet gjennom oppdragene.

Hvor har du lest det?

Kilde???

Hvis det er sant da blir det jo bare bedre

http://www.replaystudios.de/survivor/aboutthegame.php

 

klikk download whitepaper og les selv. Lagde bare et kort sammendrag. Glemte og legge ved linken.

Lenke til kommentar

Jeg synes også det er en genial ny ide med Survivor (spillets tittel), men tror det er rett og slett for tett innpå mange av disse katastrofene til og "spøke" med de, for og sette det litt på spissen. Altså og lage underholdning og tjene penger på en katastrofe som ikke er over 5år gammel en gang (tenker på 9\11 her) er ganske dramatisk for mange.

 

Må ikke glemme alvåret i det som skjedde, at nesten 4.000 uskyldige mennesker ble drept, en av amerikas mest kjente symbol ødelagt, samt mange døde til og med på jobb når de prøvde og redde de få som muligens hadde sjangs til og overleve, da tenker jeg på brannmenn, ambulanse o.s.v.

 

Er ikke uten grunn spillbransjen har ventet helt til nå de siste årene med og lage WW2 spill, det er såpass lenge siden WW2 ble avsluttet at nå er det ingen krise og "kødde" med dette lenger, selv om krigen selvsagt var alvårlig og har hatt en større betydning i verden enn noen av oss kan tenke oss. WW2 hadde utrolig stor innflytelse på verdenssamfunnet slik vi kjenner det i dag, og uten krigen er det ikke sikkert vi hadde hatt internett slik som vi kjenner det i dag en gang, da de 5-6 årene krigen foregikk, var historiens største teknologiske hopp noensinne.

 

Uansett, kjempefint konsept av tyske Replay Studios og hele den pakken der, nå skal jeg ikke dømme noe, ikke missforstå, jeg gleder meg som en unge til dette spillet her. Bare håper ikke Replay Studios gjør dette på feil måte, det er ett genialt konsept, men risikabelt. Men gjennomfører Replay Studios dette på en like genial måte som konseptet er laget av, så går alt som smurt :D

 

Tenshi

 

EDIT: Fyttikatta, seint på kvelden her ser eg, mye skriveleif, haha!!!!

Endret av Tenshi
Lenke til kommentar

Lure på vordan de skal få dette til å bli underholdende. Spesielt for de som mista sin sønn eller datter, morog far i disse tragediene :nei: Spesielt som 11 september og så nye hendelser, som faktisk skjedde i en krig som fortsatt er. Ser ikke helt vordan man skal få underholdning i et sånnt spill og jeg tror ikke jeg vill spille det. Uansett vill produsentan få høre som det suser og bli saksøkt av milliarder. spesielt på grunn av 11 september. Det er greit, de lager spill fra andre verdenskrig men det skjedde for mange år seden. jeg spiller faktisk dem. Men dette er et spill der det går ut på å redde seg selv fra katastofer, ka kan det være så arti med :hmm:

Endret av jonathankrane
Lenke til kommentar

ventet med å lage ww2 spill? mest idiotiske påstanden jeg har hørt. har jo vært drøssevis med amiga og c64 ww2 spill. hadde de kunne lage dataspill i 1946 hadde de sikkert laget ww2 spill. hva med nyere ting som desert storm etc fra gulf krigen. kom jo spill omtrent før de hadde angrepet.

Lenke til kommentar
ventet med å lage ww2 spill? mest idiotiske påstanden jeg har hørt. har jo vært drøssevis med amiga og c64 ww2 spill. hadde de kunne lage dataspill i 1946 hadde de sikkert laget ww2 spill. hva med nyere ting som desert storm etc fra gulf krigen. kom jo spill omtrent før de hadde angrepet.

Uansett, hvor mange år ETTER krigen fant du disse spillene på Amiga og C64? Hvertfall mer enn 3 år, du skjønner poenget mitt. Og dessuten har ikke den store mengden realistiske WW2 spill kommet før de siste årene, når det virkelig tok av med Medal of Honor serien, etterfulgt av mange andre spill som Call of Duty, Battlefield 1942 o.s.v.

 

Vi ser også at det kommer flere og flere Vietnam-krigsspill. Vietcong, Battlefield Vietnam, Conflict: Vietnam, Men of Valor o.s.v.

 

Poenget mitt er at jeg tror ikke verden er klar for ett slikt spill ennå. Var ikke uten grunn de utsatte Arnold Shwartsnegger (eller hvordan i huleste skriver det :innocent: ) sin film om gerilja og terrorisme ikke kom ut når den skulle, nemmelig på grunn av 9\11.

 

Men er selvsagt enig at det er en genial ide, og jeg gleder meg til og spille dette spillet allerede. Og for meg personlig betyr det heller absolut ingenting om det kommer ut i morgen, eller om 20 år. Men for amerikanere og andre mennesker rundt omkring i verden som er rammet av 9\11 synes jeg det er litt dumt og lage underholdning av noe slikt så tett innpå katastrofen.

 

Tenshi :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...