Gå til innhold

voldtok tusenvis av unge gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg synes kjemisk kastrering virker som en god løsning eg.

(Ja eg foretrekker løsninger foran straffer ;))

han kan fremdeles begå overgrep

Det er mindre sansynlig at han begår overgrep etter å ha blirr kjemisk kastrert, enn etter en fysisk kastrering. Kjemisk kastrering fjerner all seksuallyst, og han vil neppe overgripe seg på noen bare på pur faen. Hvis han ville det så er han ikke kriminell lenger, da er han psykisk ustabil.

tviler på det

Lenke til kommentar

Poenget med kjemisk kastrering er at man stopper all produsjon av diverse hormoner, som gjør at man blir mer eller mindre kåt. Altså, etter en kjemisk kastrering vil man ikke føle et seksuelt behov.

 

Hvorvidt man er psykisk ustabil om man er pedofil kan diskuteres, men personen bør hvertfall få behandlig om han overgriper seg på barn uten noen som helst grunn. (Man bør få behandling om man praktiserer pedofili uansett)

Lenke til kommentar
dødstraff dyrere enn livstid? latterlig...

Det er faktisk sant.

Har du noe kostnadsoverslag over dødsstraff vs. livstid, eller er det bare noe du gjetter deg fram til?

 

Det som eventuelt gir høye kostnader i forbindelse med dødsstraff vil jeg tro er hvis gjerningsmannen sitter 20år i fengsel før han blir henrettet. Lønn til bøddel, kostand for kjemikalier ovs er vel ikke så mye.....

 

Nei, gjør som i Kina! Der blir forbrytere henrettet innen 1 måned... nakkeskudd, og regninga for ammoen blir sendt til de etterlatte :whistle:

Lenke til kommentar
Poenget med kjemisk kastrering er at man stopper all produsjon av diverse hormoner, som gjør at man blir mer eller mindre kåt. Altså, etter en kjemisk kastrering vil man ikke føle et seksuelt behov.

 

roger det

 

Hvorvidt man er psykisk ustabil om man er pedofil kan diskuteres, men personen bør hvertfall få behandlig om han overgriper seg på barn uten noen som helst grunn. (Man bør få behandling om man praktiserer pedofili uansett)

 

joda, selvfølgelig, men 3000 tusen barn avløpet av 40år, da er man syk.

er enig i prinsippet ditt, behandlig bør gjøres. men jeg er ganske så sikker på at behandling på en denne mannen vil ikke ha noe effekt.

 

edit : glemte å ta vekk quote vindu

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
dødstraff dyrere enn livstid? latterlig...

Det er faktisk sant.

Har du noe kostnadsoverslag over dødsstraff vs. livstid, eller er det bare noe du gjetter deg fram til?

 

Det som eventuelt gir høye kostnader i forbindelse med dødsstraff vil jeg tro er hvis gjerningsmannen sitter 20år i fengsel før han blir henrettet. Lønn til bøddel, kostand for kjemikalier ovs er vel ikke så mye.....

 

Nei, gjør som i Kina! Der blir forbrytere henrettet innen 1 måned... nakkeskudd, og regninga for ammoen blir sendt til de etterlatte :whistle:

synes det er litt rart det også. å holde i live en innsatt i 20år vil koste mindre enn henrettelse, er veldig i tvil.

Lenke til kommentar
dødstraff dyrere enn livstid? latterlig...

Det er faktisk sant.

Har du noe kostnadsoverslag over dødsstraff vs. livstid, eller er det bare noe du gjetter deg fram til?

 

Det som eventuelt gir høye kostnader i forbindelse med dødsstraff vil jeg tro er hvis gjerningsmannen sitter 20år i fengsel før han blir henrettet. Lønn til bøddel, kostand for kjemikalier ovs er vel ikke så mye.....

 

Nei, gjør som i Kina! Der blir forbrytere henrettet innen 1 måned... nakkeskudd, og regninga for ammoen blir sendt til de etterlatte :whistle:

synes det er litt rart det også. å holde i live en innsatt i 20år vil koste mindre enn henrettelse, er veldig i tvil.

Ankesaker, opp igjentakning av saken, osv osv. Det koster. Erfaringer fra USA viser at dødsstraff gjennomsnitlig er dyrere enn livstid.

 

Men, vi kan jo selvfølgelig gjøre det som i Kina, men mobile henrettelsesrom, bygd i ei Toyota varevogn. Her kan man bli dømt og henrettet innen en time.

Lenke til kommentar

Jeg mener at dødstraff kan være en mulig løsning mot personer som begår helt utrolig forbrytelser, noe jeg mener at denne mannen har gjort! Generlet er jeg imot døstraff, men i saker som gjelder krigsforbrytere og andre som holder seg på likt nivå i øddelegelse. Jeg er ikke for å henrette en fyr som har tatt livet av en annen i fylla. Men det går en grense for hva noen kan slippe unna med!

 

3000 barn? det høres helt utrolig ut. Det er jækelig mange barn!

Lenke til kommentar

Nå skal dere ikke se helt bort fra at småguttene likte det mannen gjorde med dem, da...</ironi>

 

Nei seriøst. Grav opp rasshølet hans med en bulldoser, så kan han få smake sin egen medisin. Sannsynligheten er stor for at noen medfanger vil sørge for å hule han ut litt i fengselet. En saftig, anal voldtekt er jo en vakker del av fengselslivet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...